Coasterfrenzy DennisvO Runaway Train - Brean theme park Ding Ding DIng.. We have a winner! Goed op de details gelet, of gewoon gegokt??
DennisvO Coasterfrenzy Als je eenmaal weet wat voor achtbaan het is, is het een kwestie van zoeken welke van die achtbanen een trein heeft die overeen komt met de kleuren die te zien zijn. De volgende:
StefanV DennisvO Ik vraag me af wat ik in deze foto als herkenbaar onderdeel van een achtbaan moet zien. Want ik zie er geen track in of iets wat makkelijk te linken is aan een specifieke baan? Maar uiteraard kan ik het fout hebben omdat ik de betreffende baan niet (her)ken, of omdat het logo op een vervelende plek zit?
Meint Cyclone - Toshimaen. Wat we hier zien is een deel van de trein. De stoffen zitjes waren wel vrij herkenbaar aan de trein, maar als je die niet herkent op deze foto is het lastig om de achtbaan te identificeren.
Philosopher De aanwijzing maakte het wel makkelijker.. Het is de achtbaan "Esplorabruco" in het Italiaanse pretpark "MagicLand".
Coasterfrenzy Philosopher Correct! Al had ik gehoopt dat iemand de unieke trein zonder hint wel zou herkennen.