Jordy BAVI AlpenExpress Europa-Park! Zie het nu pas vlak na het posten van mijn antwoord, ik weet niet wat er mis gaat maar volgens mij was iemand anders aan de beurt, dus wat mij betreft gaat hij naar Erik!
Jay-RideMaster Jordy Het was inderdaad de beurt aan @Erik... Zo moeilijk zijn de spelregels toch niet?
Jordy Jay-RideMaster hoi Jay, ik kan er niets aan doen dat iemand anders een foto plaatst terwijl het zijn beurt niet is. Vandaar dat ik het netjes corrigeer. Ik gaf alleen het juiste antwoord… 🙂
Jay-RideMaster Jordy Ik bedoelde het ook niet naar jou, maar meer in het algemeen en vooral naar BAVI toe. Had ik misschien iets duidelijker in moeten zijn. Sorry daarvoor 🙂.
Erik Marciano Als je zulke antwoorden gaat geven, dan plaats je de volgende opdracht maar lekker zelf! 😠 😜
StefanV Timmmvs Het lijkt niet op vekoma track, en ik heb geen idee of er daadwerkelijk zoveel bomen staan. Maar mijn eerste ingeving was Cloud Shuttle in Fantawild Wonderland?
StefanV Coasterfrenzy @Timmmvs shit, zat ik echt bizar goed in de buurt 🤣 was mijn eerste ingeving niet heel gek