Wondersteffel QDude24 Ziet eruit als zo'n goedkope spinning coaster. Staat deze toevallig in de Waarbeek?
StefanV QDude24 Blijkbaar is die toch moeilijker dan jij denkt, jammer dat het spel hierdoor een beetje dood valt...
Marvin Of mensen zijn er een beetje op uitgekeken misschien? Ik zie niemand ook maar een poging wagen, ook niet om achtbanen of locaties uit te sluiten bijvoorbeeld 🙃
StefanV Marvin Ik wil best een poging wagen als ik ook maar enig idee had wat ik moest gokken. Maar ik herken echt niks aan deze foto wat me ook maar een kleine kans geeft om iets te raden... En aangezien niemand anders gereageerd heeft lijkt mij het dus een moeilijke opgave te zijn...
Erik Ik heb hier al een tijdje over lopen brainstormen, maar ik kom er niet uit. Sowieso zijn achtbaen van verchroomd staal zeldzaam, maar ik herken ook geen fabrikant in het onderstel van de karren.
QDude24 celebrate1st nee, het is in een permanent park, al geloofde ik dat zelf ook niet toen ik er was 😉 Erik de bouwer komt uit Azië, misschien helpt dat je zoektocht