Jules scagen Wat ik van de eerste rijders lees is dat 't voor hele toffe airtime zorgt. Ik kan niet wachten tot ik deze kan doen. Lijkt me echt fantastische flow.
Ruby_kicks Ik was er enkele weken geleden, ze waren nog heel de tijd aan het testen. Spijtig dat ik geen rit heb kunnen maken... 🙁
Ron Waarschijnlijk heeft Memorial Day ook nog wel wat invloed. Manta opende destijds ook in de week daarvoor. Op de dinsdag er na was het toen max 5 minuten wachten. Ik ben dus wel benieuwd wat er dinsdag nog van die wachtrij over is.
Coasterfrenzy Niek probably een foutief sensortje? Zelfs op één foutieve sensor mag dit eigenlijk niet gebeuren.
Marvin Dream_wizard Is het zo erg dat die een paar maanden dicht gaat? Het valt blijkbaar allemaal nogal mee want op dit moment staat er gewoon 60 minuten wachtrij voor deze achtbaan 😛
SvenDonut Blijkbaar is de trein door de boosters heen geschoten terwijl deze nat waren van de regen (let wel volgens twitter gebruikers), iets wat meer achtbanen last van hebben bij regen. Dat is overigens geen excuus, maar het is een bekend probleem.