Als toevoeging voor 2021 zet het Japanse Yomiuriland een nieuwe indoorhal neer met een achtbaan binnenin, met naast de hal een vrijevaltorentje. Space Factory, zoals deze hal gaat heten, is een toevoeging aan het Good Job themagebied, waarin onder andere een Gertlauer Spinning gethematiseerd naar het maken van kleding te vinden is. De nieuwe achtbaan gaat zoals het lijkt een Gerstlauer worden, waar op Coasterforce eenn member de track en de remmen al heeft geïdentificeerd als Gerstlauertrack. Natuurlijk kan dit nog anders uitpakken, maar gezien de gelijkenissen en een eerdere samenwerking met Gerstlauer kan het bijna niet anders dan een Gerstlauer zijn.
Deze afbeelding komt van de website van Yomiuriland
Een familiale toevoeging, maar wat mij betreft een zeer sterke toevoeging. Bij mijn vorige bezoekjes aan Yomiuriland heb ik het Good Job themagebied al mogen bewonderen. Het is een stap omhoog van wat er al in het park staat, en een stap in de goede richting om het park, wat een typisch outdated Japans pretpark is, te moderniseren. De attracties zijn goed gethematiseerd, geschikt voor de hele familie en leuk om te doen. Ik ben fan!