The_Bullgod Wat heeft die krokodil van de nieuwe trein nu te maken met het mythische wezen Gwazi, wat een beest moet zijn dat gedeeltelijk uit een leeuw bestaat en gedeeltelijk uit een tijger?
Cerveza The_Bullgod The crocodile, known for adapting and thriving over millions of years, is the animal inspiration for Iron Gwazi. Toch wel met een achterliggende gedachte. En ik vind het best mooi gevonden.
The_Bullgod Cerveza een krokodil die zich aangepast heeft over miljoenen jaren tijd, ja dat verhaal kan ik nog wel begrijpen omdat Iron Gwazi een "aanpassing" is van Gwazi. Maar dan nog begrijp ik de link niet tussen het oude Leeuw/Tijger thema en het nieuwe Krokodillen thema.
Dream_wizard Naam kon origineler maar wat er nu allemaal uit de grond wordt gestampt in Universal, Disney, Sea-World en Busch Gardens... Krijg het gevoel dat we in de gouden periode zitten na 2000 en de droom van Dubai, overal worden gave dingen gebouwd.
Ron Ze hebben de naam Gwazi ook gebruikt bij een attractie met een hangglider thema, dus ik denk dat we het gebruik van de naam Gwazi niet zo serieus moeten nemen, dat doet Busch Gardens kennelijk zelf ook niet.
Ron En we gaan over de kop En ook met de ingang zijn ze nog volop bezig Bron en meer foto's En nog een mooi overzicht van Midway Mayhem
Jules Marvin Wat een apparaat word dit weer zeg, fantastisch! Dat hier nog een lifthill en first drop gezet moet worden is echt gestoord. 🤯
The_Bullgod De huidige status van Iron Gwazi Meer foto's op https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2456008011311469&type=3
Niek Verdikkeme wat gaat dat een vette baan worden! We hebben nog geen definitieve layout gezien toch?
Ron En als ik me niet vergis moeten ze nog steeds aan de nieuwe lifthill beginnen. Begin nu wel benieuwd te worden naar de definitieve lay-out.
Joell Busch Gardens Tampa was altijd al een park dat ik graag eens een keer zou willen bezoeken. Weet alleen niet wanneer. 😅
Hjalmar Net een bezoek gebracht aan het park en je kunt dit monster echt van heel dichtbij bekijken tijdens de halloween avonden.