Om eerlijk te zijn open ik dit topic uit eigen belang, puur omdat ik van de zomer 2 weken lang zo'n beetje iedere dag in een pretpark te vinden ben. Ik ben normaal erg zorgvuldig als het om schoenen gaat en loopgemak is bij mij een beetje prioriteit nummer 1.
Maar nu komt het. Als ik aan een dagje pretparken denk, denk ik ook gelijk aan een flinke wandeling die gemaakt gaat worden op die dag. En als ik aan wandelen denk, dat gaan mijn googlevaardigheden meteen richting wandelschoenen. Voor degene die nog nooit wandelschoenen gezien heeft, denk aan werkschoenen met soms een fel kleurtje die voor een zuinig prijsje bij van Cranenbroek te halen zijn. Niet echt de meest modieuze schoenen dus. Onder een korte broek trek ik liever wat sneakers aan die er wel een beetje fatsoenlijk uitzien, maar daar zit weer het nadeel aan dat ze (bij mij in ieder geval) na een erg lange dag best pijnlijk kunnen worden.
Dus hierop volgt mijn vraag meteen, welke schoenen dragen mijn mede Pretpark.Clubbers (P.Cers) het liefst naar een dagje pretpark of een hele vakantie? Kiezen jullie voor de lompe wandelschoenen, de sneakers of is er een geniale middenweg die ik nog niet gevonden heb.