Spiegelbeeld Dat de besmettingen de pan uit rijzen ondanks het ooit als 70% (inmiddels zitten we op meer 85%) aangeduide minimum lijkt niemand op te vallen.
Ten tijde van die uitspraken hadden we de Alpha variant.
Op dit moment hebben we wat ze noemen de Delta, die pak em beet 70% besmettelijker is.
no-fear1991 dan je open te stellen voor een alternatieve mening.
Het probleem met veel alternatieve meningen is dat ze niet op feiten zijn gebaseerd maar vaak op ronduit leugens of uit zijn verband getroffen cijfers bijvoorbeeld.
Ook jou "ja maar de zorg is niet opgeschaald" het probleem met een virus wat zich verspreid zoals corona is dat elke X dagen de aantallen verdubbelen, dus als je virus ongeremd door kan gaan dan win je slechts dagen of weken voordat je weer tegen de maximale capaciteit aan loopt.
Je brengt dus niet perse een alternatieve mening, je brengt iets totaal onhaalbaars, wat weinig nut heeft en brengt dat dan als een feit dat het de oplossing is wat gewoon onjuist is.
Wil niet zeggen dat er gerust iets meer IC capaciteit mag zijn in NL, maar wat ook al eerder genoemd is, dat is best wel duur om dat 10 jaar lang niet te gebruiken, en achteraf zijn t makkelijke afwegingen dat het anders had gemoeten.
ArcovandenBroek ze weten straks echt alles van je en dan allemaal piepen achteraf.
Wat weten ze straks van je dan? en wie is ze?
De overheid weet al vrij veel van je, dat is een beetje het ding.
echter de QR code apps (zowel scanners, als de uitgifte) is eigenlijk heel privacy neutraal, met de NL scanner en de NL code zie ik geen details en zelfs je persoonsgegevens is eigenlijk geen kaas van te maken zonder je ID.
Ik heb dit artikel al een tijdje terug gelezen, maar wat denk je dat dit artikel echt zegt of bedoeld dan?
Bij dit soort artikelen stel ik mij altijd wat vragen, bij dit specifieke artikel bijvoorbeeld zaken zoals.
-Het artikel is gebaseerd op een tweet van iemand met daarin een brief, wat zegt die brief nu echt, waar komt die vandaan en wat zegt dat dan echt?
- Het gaat om het ontbreken van een bepaald document, maar waarom zou dit document daar niet zijn?
- De conclusies die getrokken worden uit het artikel wat op die tweet is gebaseerd, zijn die te baseren op de feiten genoemd in de bron (de tweet)?
- Zijn er meer bronnen op dit gebied, het artikel is namelijk vrij extreem, maar is gebaseerd op een soort "WOB verzoek" waar zijn de medische bronnen voor de conclusies?
Heb jij je die dingen ook afgevraagd?
Spiegelbeeld Tientallen miljoenen voor van alles met name controle, behalve extra IC capaciteit, meer zorgpersoneel en hogere salarissen.
Wederom makkelijk roepen, maar buiten dat capaciteit verhogen in de zorg geen oplossing is een andere overdenking.
Hoe ver denk je te komen met "tientallen miljoenen" in "de zorg" om de salarissen te verhogen?
Ik zal t verklappen, niet heel ver. 1% salarisverhoging in de zorg kost ongeveer 560 miljoen euro.
Jaarlijks besteden we al een 90 miljard aan "de zorg" (wat al ongeveer 26% van onze uitgaven zijn als overheid)
En dan zijn "wij" de personen die zelf moeten nadenken en wakker moeten worden.... 🙄