Ik ontving zojuist de volgende mail in m’n mailbox waarin men aangeeft dat de PhotoPass(+) service in Parijs, die nu nog in handen is van Fujifilm, overgenomen wordt door Disneyland Parijs zelf.

PhotoPass+ is een betaalde dienst in de parken waarin je met behulp van een pasje (of een streepjescode) foto’s gemaakt door Photopass-fotografen in de parken en attractiefoto’s naar je account kunt zetten. Je krijgt dan een digitale versie 🙂

Iedereen die de huidige website en app ooit gebruikt heeft weet dat dit alleen maar goed nieuws kan betekenen. De huidige service is krankzinnig omslachtig, traag en functioneert slecht.

Ik ben benieuwd hoe ze de app verder gaan voortzetten maar het kan alleen maar een verbetering worden 👍🏻

John heeft de titel veranderd naar Disneyland Parijs neemt PhotoPass+ over van Fujifilm .

De Fuji app tot afgelopen najaar was oud, maar werkte wel. Sinds de update ziet hij er heel goed uit, maar niks werkt meer. Echt een rampzalige app om te gebruiken, heb nog nooit niet een foutmelding gehad.

Fijn dat ze het nu gaan integreren in hun eigen app. 🙂

• Tonnie heeft hierop gereageerd.

Simon Fijn dat ze het nu gaan integreren in hun eigen app. 🙂

Naja, dat is een aanname natuurlijk,
    Er staat alleen dat (ivm de "AVG") je data na akkoord overhandigd word aan DLP.
    Sterker nog, gezien de externe apps voor andere diensten zou ik eigenlijk niet verwachten dat dit op korte tijd geïntegreerd gaat worden (zoals de MyDisney experience app van WDW)

2 maanden later

Ik ben wel benieuwd wat er met mijn foto’s gaat gebeuren. Ik heb de mail van Fujifilm nooit ontvangen, dus heb nooit akkoord kunnen geven voor het overzetten van mijn foto’s naar de Disneyland app. De vorige Disney Photopass website ligt er inmiddels al uit, maar de nieuwe is nog niet beschikbaar. Ik ben benieuwd wat daarmee gaat gebeuren!