broodje123 Dat is toch echt dé website en de meest betrouwbare bron voor nieuws.
Grapje toch?
De meest suggestieve website die er bestaat in pretparkland, die zijn bestaan haalt uit reclamemateriaal op haar site, en met haar inkomsten tipgevers betaalt voor nieuws, nooit ergens een bron noemt, geen idee heeft wat fatsoenlijke argumenten en bronnen zijn, en niet terugdeinst voor een gerucht als feit brengen. Looopings is amusant genoeg om te lezen en met officieel uitgebrachte persberichten zijn ze er vlot bij, maar je moet wel akelig tussen de rotzooi door filteren als je echt iets nuttigs wilt lezen.
Dus eh ja, 'meest betrouwbare bron'? Ik denk dat veel diehard pretparkfans daar wel anders over denken. Looopings is het SBS6 van pretparkland hoor 😉
Dat dan even terzijde 😉
Mooi nieuws dat Toverland zo goed weet te presteren! Zeker als je naar relatieve groei kijkt, zoals Michael hier al mooi illustreert, en ArcovandenBroek laat zien ten opzichte van Walibi. Heel goeie prestatie voor zo'n park.
Ik ben wel bang dat het kinderimago ("Toverland") nog steeds wat mee speelt hoor. Dat kon nog wel eens gaan duren voordat dat er af is. In mijn omgeving (Twente) is Toverland nog steeds niet zo bekend bij Truus als bijvoorbeeld een Efteling of een Walibi. Die parken hebben gewoon een trackrecord dat ze geen windeieren legt, en dat is waar Toverland denk ik nog een beetje last van heeft. Dat krijg je er ook niet zo in één seizoen af natuurlijk.
De uitbreidingen van afgelopen jaren zijn prachtig, de cijfers laten een volgens mij prima groei zien, nu wordt het tijd dat dat door gaat zetten. Tijd dat Toverland landelijk een sterkere positie in gaat nemen. Met zaken als Avalon, Fenix en het entreegebied is echt een heel goede basis gelegd.
Toverland heeft zich langzaam ontpopt tot één van mijn favorieten in Nederland hoor 🙂