Afgelopen maanden was het een beetje stil rond de specials op onze website, maar we hebben wel een paar mooie artikelen in het vooruitzicht voor de komende weken/maanden!
Als voorproefje alvast een uitgebreide reportage/review van ons bezoek aan Jumanji - The Adventure van afgelopen maand. Gardaland heeft die nieuwe dark ride afgelopen april geopend, en vorige maand was ik zelf in Italië om hem te testen. Ik was erg onder de indruk van de attractie! Voor mij was het voor het eerst dat ik zo'n motion-based dark ride gedaan heb, en dat systeem wordt hier heel goed ingezet om echt een avontuurlijke jungle-rit te creëeren. Daarnaast was de afwisseling tussen projecties en fysieke sets erg goed gedaan, en was ik ook onder de indruk van de pre-show en de thematisering van het station. Wel een groot minpunt is dat de hele wachtrij heel erg uit de toon valt, hier is niks aan veranderd tijdens de ombouw van Ramses naar Jumanji.
Klik hier voor het hele report, met een uitgebreide beschrijving en veel meer foto's. Of check onze video hieronder.