Met grote vreugd kan ik jullie het volgende nieuws aankondigen: We gaan naar Amerika! Niet fysiek natuurlijk, maar onze database gaat uitbreiden!
Bij de opening van onze website op 1 april hadden we meer dan 300 attracties in onze database staan. Nu 5 maanden verder zijn we met hulp van onze bezoekers de 360 voorbij. 1 oktober bestaan we een half jaar en voegen rond de 200 attracties uit Amerika toe. En met Amerika bedoelen we niet specifiek de Verenigde Staten, maar meteen de complete noord en zuid continenten! Al moeten we nog hard zoeken in Zuid Amerika om de database te vullen... π
Anyway, een maand van nu kunnen jullie dus informatie vinden over allerlei dark rides, semi-dark rides en show rides aan de andere kant van de Atlantische oceaan.
Wij kunnen overigens jullie hulp nog wel gebruiken:
Om de database goed en mooi te kunnen vullen kunnen we alle foto's gebruiken die we kunnen krijgen. Ben jij (recentelijk) in attractieparken in Noord of Zuid Amerika geweest en heb je foto's van attracties die op onze website komen te staan? Stuur ze dan graag naar america@darkridedatabase.com.
Verder zijn we ook nog op zoek naar een America-Editor. Editors houden het nieuws op onze website bij en schrijven/werken mee aan specials over attracties. Om deze services te verbeteren zouden we graag een Editor erbij willen die zich focust op de Amerika's. Check even het nieuwsbericht op onze website voor meer informatie hierover.
Tot slot, ons forum. Het was voornamelijk een wens van mij om een forum toe te voegen aan de website (iets waar mijn collega's en enkele leden hier al kritisch over waren). Helaas is dit nooit goed van de grond gekomen en hebben we besloten om vanaf 1 oktober het forum te sluiten. Dit maakt het hebben van een account op onze website overbodig, dus die zullen binnenkort ook verwijderd worden. Mensen die zich geregistreerd hebben zullen hier nog bericht over krijgen.
Anyway, tot zover deze update. Wij hebben er zin in! π