Dream_wizard (ik weet dat ik niet mag reageren hier, denk ook niet meer dat ik kan wisselen, dus ik neem deze fout maar voor lief, jammer had een uniek park gewild,haha)
Mennoo_ Tijd voor een keuze die zowel als darkride en als achtbaan kan tellen. Moet nog ff bekijken onder welke categorie ik hem schaal 😛 Escape from Gringotts - Universal Studios Florida @Zingo is
Zingo Tijd voor mijn eerste restaurant: Mythos Restaurant @ Universals Island of Adventure @Marco jij bent!
Marvin Tijd om weer eens een achtbaan aan mijn park toe te voegen. Ditmaal ga ik voor een toffe familie achtbaan met een best pittige dubbele lancering. **Juvelen - Djurs Sommerland **! @luckyrik28, your up!
luckyrik28 Ja ik zal dan mijn 3e achtbaan maar eens toevoegen. Colorado Adventure uit Phantasialand komt in mijn park. @Yolande jij mag shinen
Yolande Ik kies Loke uit Liseberg als overige attractie. @msnguy je bent weer @Michael het overzicht loopt bijna twee rondes achter
msnguy Zonder lange tekst door tijdsgebrek deze keer, maar ik kies voor Phantom Manor uit DLP voor mijn tweede darkride! @Stijngeene Jij bent!
Stijngeene Dan kies ik voor mijn 2e overige attractie Avatar Flight of passage! jij mag weer @Dream_wizard
Dream_wizard Na Hagukei en Manta moest ik erg spitten maar omdat Hagukei 1 van de grootste beesten is en Manta ook, kies ik voor het woordje ervoor: "Groot, of eigenlijk het woord: Eejanaika wat ook een zin is naar een verwijzing, is het niet groot? @Erik Jij bent 😃
Mennoo_ Gisteren vergeten. Maar aangezien niemand nog gereageerd had: likkebaerd Efteling Beurt is aan @Zingo
Zingo In overleg met @Michael pas ik mijn keuze aan naar: Soarin' Around the World @ Disney's California Adventure @Marco
broodje123 Volgens mij was Symbolica nog niet gekozen, en aangezien ik daar erg fan van ben kies ik die als 2e darkride. @Marvin is