Ik wil in het vervolg m'n TR's (lekker al die komma's) toch iets anders gaan doen. Ik zal gewoon kort even vertellen wat ik van het park vind en verder gewoon wat leuke foto's. Bij een nieuw park misschien wat uitgebreider en bij sommige foto's zal ik wel commentaar zetten zoals altijd. Het kost namelijk veel tijd zo'n TR maken en plaatjes kijken blijft toch het leukst.
Bellewaerde
Dawson Duel was natuurlijk net nieuw in 2018, maar wat een bagger zeg. Een 'rodelbaan' waarbij je alleen maar zit en niks hoeft te doen. Remmen en/of versnellen kun je niet handmatig bedienen zoals op een traditionele Alpine Coaster. Erg saai dus. Daar komt nog eens bij dat ik de eerste rit gewoon mag filmen, en de 2e rit niet en dat zie je ook aan het aanzetten tijdens de rit.
De onride's
Deze eerste mag ik nog filmen.
[youtube][/youtube]
En deze eigenlijk niet bij dezelfde mensen. Best vreemd natuurlijk.
[youtube][/youtube]
En wat ik ook vreemd vind. Wat deden mijn ouders hier in de jaren tachtig en negentig? Het is best ver vanaf Schijndel, maar toch gingen wij er zo af en toe eens naartoe.
Eerlijk is eerlijk namelijk. Je bent hier zo uitgekeken. Zo ook deze dag. Als Huracan je topper en allerbeste attractie is, dat zegt natuurlijk ook al genoeg. Leuk voor een rondje en een attractie of 5 à 6 meepakken en dan heb je het weer gehad in Bellewaerde.
De Foto's.
Dawson Duel is gewoon te lelijk.
Helemaal niemand. Echt waar.
Maar na een tijdje...
De leuke stukken doe je niet eens. Ze gaan leeg zo omhoog.
Oh ja. Dat zwembad.
Blijft leuk.
Dit ook.
Kapot.
Beste rit ooit in deze Rapid River. We hadden namelijk leuke Frans sprekende jongentjes erbij.
Wij lagen plat van het lachen. Je ziet links nog een groen stukje van een shirt van een medewerker. Er werd gewoon niks van gezegd. Beste rit ooit. We hebben gelachen met die jonge bontkraagjes.
Uiteraard met de middelvinger op de foto.