The_Bullgod Hopelijk word er snel een openingsdatum bekend gemaakt, want ik wil al dit moois graag zelf eens gaan zien.
ppc-anoniem-5 LuukSky Je gaat echter de andere kant op, dus je gaat door die "deur" terug naar binnen 🙂 maar inderdaad heel tof gedaan!
Jailsamer Ik ben dit nu pas gaan volgen...ben niet zo'n fan van Moviepark. Alles lijkt goedkoop. Maar dit is serieus andere kuchen......wat een mooi project is dit aan het worden. Complimenten voor alles wat er tot nu toe is geplaatst.
Pretpark-Pro Het zou leuk zijn als er ook water uit die toren kwam op een manier voor de warme dagen.
Marvin Zou die auto die in de scène op de foto staat uit de stunt show komen? Gave update weer in ieder geval, ze leveren echt geen half werk met deze achtbaan 😎
Idol Ik kijk echt wel uit naar deze attractie. Toch krijg ik een beetje het gevoel dat ze alle zooi die ze nog backstage hadden staan maar in deze attractie zetten.
Taronco Maar het ziet er dan hier niet uit als zooi, ik vind het een hele creatieve en efficiënte manier om een nieuwe attractie te decoreren. Daarnaast is het voor de echte MPG fans een mooie vorm van nostalgie. Ik ben heel benieuwd naar de ritervaring.
Hjalmar Is dit niet hetzelfde type decoratie die ze hadden bij de Gremlins? Als ze dat bewaard hebben kun je dat prima recyclen voor deze attractie 🙂
QDude24 Hjalmar Het is volgens mij exact de oude rollen van gremlins ja! Verder zijn er nog een paar andere leuke easter eggs te ontdeken, zowel naar films als oude attracties. Maar die ga ik niet voorkauwen, dat plezier pak ik niet af 😉
Scoobyboogie Hjalmar Wie weet hebben ze ook nog ergens resten van een Gremlin over, zou mij niet verbazen!