Ik denk dat Disneyworld het allergrootste hoogtepunt was van het decennium, ik zal een paar citaten van mij erbij pakken, want "MAN,MAN,MAN" Wat een vakantie was dat in 2017...
Epcot
En dan het voedsel! HOLY CRAP, als je echt een keertje de wereld rond wil eten ga in september naar Epcot, daar hebben ze een voedselfestival met eten van de gehele wereld en als je wil kom je 80 kilo zwaarder terug...
Polynesian resort
Ohana means Family, Family are friends, Friends never leaves you.... maar Ohana betekend ook meer! Een character breakfast, Sinds de tijd dat ik een echte Disney fan werd had ik ook 1 karakter die ik zo graag wilde ontmoeten en dat was Stitch! (ik weet het, het is maar een man in een pak maar tja je voelt je gelijk kind!.
Hollywood Studio's
en de eindshow Fantasmic, vooral die laatste, enorme waterschermen, grote halve animatronics (ze maken gebruik van cameo blackpaint) en veel characters voeren drie kwartier een super show op!
En dan heb ik het nog niet gehad over het allermooiste wat ik tot nu toe heb gezien in een eindshow van een park, Disney movie magic en Starwars ever after, 4 enorme schermen worden haarscherp op de achtergebouwen van de studio's geprojecteerd.
Wat ook hoogtepunten waren zijn de vakanties naar Europa park en Gronalund, Kolmarden en Lisberg
.. En dan heb ik het nog geen eens gehad over het ROLLERCOASTER GEWELD van dit decennium!
Helix bereden die gelijk op nummer 1 binnen denderde, Manta die het waarmaakte en gelijk bevestigde dat Flyings mijn lievelingstypes zijn met inverted coasters en mega/giga coasters zoals Silverstar en Mako, dan nog Untamed, Zadra en Wildfire! Baron ook een leuk hoogtepunt, Fenix, Olympia Looping, Lech, Hyperion.. Teveel om op te noemen 😛
En natuurlijk het ontwikkelen van Toverland naar een mooi park met als hoogtepunten: "Avalon, Port Laguna en de Magische vallei...
Het ontwikkelen van F.L.Y was en is ook een zeer groot hoogtepunt! Nee 2010-2020 zijn mooie jaren geweest. En ik mag het nog net mee rekenen, het boeken van een vakantie naar Californië.
Misschien ook leuk om te benoemen? Je grootste DOMPER!
Voor mij was dat het missen van de Hulk door orkaan Irma, ik ben nog nooit zo BOOS geweest en verdrietig om een coaster credit.