Eerder deze week zijn er geruchten naar buiten gekomen dat de Temple of the Night Hawk waarschijnlijk een Virtual Reality coaster wordt. Wat is jullie mening daarover en zou het bij deze coaster passen?
VR in Phantasialand?
Ik had natuurlijk liever gezien dat ze heel die hal vol thematisatie hadden gezet want daar leent de achtbaan zich echt voor. Aan de andere kant, misschien beter iets dan niets. Als ik een achtbaan had moeten noemen die wel een VR ervaring kon gebruiken was het Temple of the Night Hawk wel.
Misschien is het maar 'tijdelijk' en gaan ze na Rookburgh (eindelijk) Temple of the Night Hawk en de Hollywood Tour aanpakken
Het zal niet ten goeden komen van de wachtrijen, daarbij laat Merlin al zien dat ze zich weer terug trekken uit het VR avontuur. Ik hoop dat Phantasialand zich hier niet aan brand.
Ik ben geen VR fan en van mij mag het weer verdwijnen van alle achtbanen. #duidelijkemening
1 april
_robin_ Het probleem is vooral dat op en af doen van VR brillen gewoon veel tijd kost, dus je capaciteitsmachine houd je vervolgens niets van over.
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit vr op een achtbaan gedaan omdat het mij niet echt trekt, en vanuit dat ben ik eigenlijk geen fan, hoogstens als incidenteel extratje.
Flatliner Een 1 april grap in maart is bij voorbaat al een slechte grap
Voor het gemak er even van uit gaan dat het wel waar is. VR op iedere attractie is een achteruitgang, al moet ik toegeven dat in Phantasialand de enige attractie is die in aanmerking zou komen, al zou ik dan ook liever thematisering in de hal zien, maar ik meen me te herinneren dat dat door de constructie niet mogelijk was, maar verbeter me maar als dat laatste niet klopt.
Het is waar. Deze zomer openen we CRAZY BATS
Is er al bekend of de VR voor alle zitjes gaat zijn en of deze “verplicht” is.
Vanmorgen bevestigd door Phantasialand via whatsapp (voor diegenen die geabonneerd zijn op de berichtenservice van Phantasialand).
Wel jammer dat dit weer tijdens een seizoen in elkaar moet worden geflanst, hadden ze dit niet in de winter klaar kunnen hebben.
Alain even buiten wat ik vind van VR wat is eigenlijk de reden om dit toe te voegen? Aangezien andere parken zich alweer terug trekken na twee jaar en het lijkt een investering te zijn die alleen maar kost en niet zoveel opgeleverd. De enige die ik heb meegemaakt die het redelijk weet te doen is Mack, gaan jullie zo’n systeem aanhouden?
Hier een foto van vandaag van de ingang.