Hjalmar " When I was brought on to this project, it was nothing but dirt and a whole bunch of drawings. And I think we have done such an amazing job with both our Pixar animators and our Imagineers here"
Marketing, we geven het een persoonlijke touch dat ze trots is op dit project.
Dat ze trots is, geloof ik van harte en ik begrijp dat dat vanuit marketing oogpunt slim is, maar het stukje waar je niet aan refereert is dat ze zegt dat ze 'such an amazing job with the Pixar animators' gedaan hebben. Er zal vast nog iemand van Pixar bij betrokken geweest zijn, maar de film lag al klaar, zo simpel is het toch gewoon. Ze doen hier overkomen alsof er dagelijks mensen van Pixar over de vloer waren. En nee, ik weet ook wel dat ze dat niet letterlijk zeggen, maar ze doen het wel zo overkomen.
Hjalmar "We do years and years of research before we even put a shovel in the ground. We have architects, designers, construction managers, we have over 140 different disciplines, continually working together to execute, the creative vision."
Marketing, ze werken met heel veel verschillende mensen om een attractie tot werkelijkheid te brengen.
En ook hier bespreek je weer nét niet de tekst die ik aanhaal, namelijk; 'we do years and years of research before we even put a shovel in the ground.' En ja, tuurlijk hebben ze die research gedaan, maar die research van jaren en jaren hadden ze al jaren en jaren geleden gedaan. Dit is gewoon heel simpel een kopie, wel op z'n Disney's, dus echt wel op maat gemaakt voor Epcot, maar nog steeds een kopie.
Nogmaals, totaal niet erg en zo, ik vond het gewoon opmerkelijk en heel erg Amerikaans. Dat wilde ik even gezegd hebben. Trouwens zou ik persoonlijk het feit dat de attractie in Parijs staat er juist bij gehaald hebben gezien hij in het French Pavillion staat.
EDIT: Ik lees net mijn vorige reactie terug en 'voorliegen' was misschien een beetje overdreven.