Mijn spotify wrapped is altijd een moment om te schrikken, ieder jaar schrik ik weer van de vele minuten die ik heb geluisterd en dit jaar heb ik mij dus ook gewaagd aan podcasten.
Dit jaar heb ik 27 uur van de 44.694 geluisterd naar Ruined Conflict, een band die ik heb ontdekt op Wave Gothic Treffen, een Duits Gothic Festival in Leipizg.. Echt een super goeie band!
Daarna heeft de band Rammstein met zijn nieuwe cd een plaats in mijn top 5 veroverd, wat super knap is, als je beseft dat het luisteren naar Rammstein voor mij een nieuwe opleving was.(ik heb er vroeger wel veel naar geluisterd.)
Daarnaast ontdekte ik Omnimar, een Russische Dance/Electroband, luisterde ik trouw naar een Medieval metal band genaamd Mono inc en vergat ik nooit mijn decennia band VNV nation (ook Dance/trance achtig)
Naast al het luister genot naar muziek ben ik dit jaar de minuten ook gaan aanvullen en van de 44600 minuten ben ik dus ruim 13000 minuten gaan spenderen aan het luisteren van Podcasten.
En als ik kijk naar alle minuten schaam ik me best dood, haha, wil je wat nieuwe muziek ontdekken en hou je van een stevige variatie aan Metal, Electro, Dance en trance klik dan mijn lijst hier beneden aan.