Wow! Eindelijk zijn ze aan dit project begonnen!
Gröna Lund: 2021 B&M inverted coaster
Vriend_van_de_club Waren ze al 2 jaar hoor
Nieuw forum hé, dan krijg je wel eens dat soort momenten. Zeker voor bij een park die alleen in de winter echt bouwt aan de attractie, ondanks de aankondiging twee jaar terug.
Leuk om dit weer te volgen, blijft een tof klein parkje
Niks van meegekregen Project is tig jaar geleden aangekondigd.
- Bijgewerkt
Vriend_van_de_club Klopt, de afgelopen jaren zijn er ook vooral "onzichtbare" voorbereidingen getroffen. Vorig jaar hebben ze bijvoorbeeld een straatje met horeca gesloopt om daaronder het ondergrondse station te bouwen om dan daarna dat straatje weer terug op te bouwen voor het seizoen. Gekkenwerk, maar zo bouw je wel in een jaar of 3, misschien 4 een B&M zonder je bezoekers tot last te zijn met bouwwerkzaamheden
- Bijgewerkt
Opent pas in 2021 dus we hebben nog even voordat we terug moeten. (Al ga ik super graag terug). Ik zeg Finland trip (Linnanmaki, Sarkanniemi, Powerpark) met tussenstop in Stockholm 2021. Who's with me?
Joell Het idee voor deze trip is erg interessant.
Maar ik moet ook nog naar Liseberg voor Valkyria. Dus dat word voor mij toch een ander tripje in 2021.
- Bijgewerkt
The_Bullgod Liseberg voor Valkyria.
dat kan in 2020 ook. Tenminste dat ben ik wel van plan samen met mijn vader die zit te wachten op Burce Springsteen.
Joell ja in 2020 kan het ook, als je niet al andere plannen hebt, zoals ik.
Veel plezier alvast bij Bruce.
Ik denk dat Black Mamba en natuurlijk Nemesis en Inforno wel bewezen dat de klein maar fijne B&M Inverted stiekem nog beter zijn dan de 50 meter hoge monsters die in de VS verschenen. Ik kijk dan ook enorm uit naar wat ze hier van maken, want de lay-out ziet er goed uit hoor (al mist ie wel een ouderwetse looping).
Mijn goede vriend René heeft zojuist even bij Grona lund gekeken en ik mocht van hem deze foto’s delen.
voornamelijk veel werkzaamheden aan het gebied en een paar supports.
Woop, woop! Eerste trackdeel staat.
- Bijgewerkt
Erik Woop, woop! Eerste trackdeel staat.
De eerste trackdelen stonden er afgelopen december al.
Ze hebben nog 3maanden voordat het park weer open gaat. Dus er kan ik die tijd best nog wel weer wat veranderen.
Prachtige roller coaster tycoon taferelen hier . Behalve dat je daar niet ondertussen je horeca hoeft af te breken en weer op te bouwen :p.
Zeer indrukwekkend project. Ik ben heel benieuwd hoe dit er uitziet als het af is. Bij rondleiding in 2017 was het onvoorstelbaar om te bedenken dat er nog een B&M tussen moest passen.
Jozz In RCT is het vrije ruimte profiel van die horeca huisjes altijd te hoog.
- Bijgewerkt
Ziet er naar uit dat iemand hier alvast vliegtickets gaat boeken naar Stockholm voor 2021. Vond het daar sowieso al heel goed.
- Bijgewerkt
FF weer een schop onder dit topic.
Hoe kan het zijn dat we deze TP.nl facebook update gemist hebben, enkele maanden geleden.
Er is toen track o.a. gespot bij de staal fabriek met de code "IC2" welke wijst op track voor een inverted coaster en in dezelfde kleur gespoten als de al bij Grona Lund geplaatste track delen.
En de inverted coaster voor Grona Lund is ook de enige inverted coaster welke momenteel aangekondigd is en in aanbouw is.
En ook afgelopen weekend lagen er nog vergelijkbare trackdelen in die kleur bij de fabriek.
The_Bullgod Hopelijk dat ze hem wel oranje maken. Net als in de concept art.