- Bijgewerkt
(bij gebrek aan zwembad tag zet ik hem in de huiskamer)
Dagblad van het noorden weet te melden dat het hof van Saksen dit jaar een 4e glijbaan opent. De langste trechterglijbaan ter wereld claimen ze zelf.
(bij gebrek aan zwembad tag zet ik hem in de huiskamer)
Dagblad van het noorden weet te melden dat het hof van Saksen dit jaar een 4e glijbaan opent. De langste trechterglijbaan ter wereld claimen ze zelf.
ik vind die dingen dus echt over rated.. heb er een paar gedaan in de states maar kom er altijd een beetje met een mwah mwah gevoel uit.. vind ik een masterblaster toch toffer
Inderdaad wat Jos zegt, niet echt de meest bijzondere soort glijbaan. De enige glijbaan met trechters die ik wel erg leuk vond was die ene in Aquatica bij Seaworld Orlando.
Ik vond de variant in Siam Park daarintegen wel heel tof, maar ik heb het idee dat je daar harder in ging of vaker heen en weer ging...
Afgelopen week deed ik een kleinere (duh) variant in Erlebnisbad Miramar en die vond ik erg tof. Daarin ga je ook best een paar keer heen en weer, al is de eerste keer uit de buis terug omhoog natuurlijk altijd het leukst
Het aanleggen van een goede (cone)glijbaan is nog niet zo eenvoudig. In Ede weten ze daar alles van: https://edestad.nl/lokaal/glijbaan-zwembad-de-peppel-gesloten-na-incidenten-508812
edit @Niek : url gefixt.
Hof van Saksen timmert goed aan de weg, ga daar zeker een keer heen aangezien hun glijbanen collectie voor een Nederlands zwembad erg goed is geworden!
Zit nu in Center Parcs de Eemhof en hun trechter glijbaan van Proslide is ook wel tof. In Abu Dhabi ook zo’n ding gedaan maar omdat die in het donker was is de ervaring dan ineens spannender. Hoe dan ook juich ik dit soort initiatieven toe, ik vind banden glijbanen sowieso al een pré
ik vond de gene die ze vroegah in wet n wild hadden wel tof. maar dat zal mede te maken gehad hebben met de grote. wat een ding was dat