- Bijgewerkt
Zojuist zat ik een video te bekijken van pleasure beach experience en daarin kwam naar voren dat The Big One dit jaar een retrack krijgt waarbij vier delen zullen worden vervangen.
Zojuist zat ik een video te bekijken van pleasure beach experience en daarin kwam naar voren dat The Big One dit jaar een retrack krijgt waarbij vier delen zullen worden vervangen.
Zo dat werd ook wel eens tijd.
Goed om te horen dat ze deze classic opknappen ipv vervangen.
Wat een gaaf nieuws! The Big One is voor mij wel echt zo een iconische coaster die hopelijk nog lang, heel lang zal blijven bestaan voor het nageslacht.
Deze baan verdient het, ik vind het altijd een topper om te doen. Beetje lomp hier en daar, maar maximaal genieten.
Mooie locatie, iconische coaster. Wel een bagger layout en oncomfortabele rit.
Als ze daar de medewerkers ook nog "re-tracken", dan is het plaatje weer compleet.
Ben trouwens wel benieuwd waar de nieuwe stukjes track worden gemaakt.
De baan is weer compleet! In onderstaande video zie je hoe het laatste baandeel weer terug geplaatst word. In totaal zijn er 4 delen vervangen, het zal dus niet heel veel verschil maken qua rit ervaring.
Marvin echter was de onderkant van die first drop wel het ruwste deel van de baan, dus in dat opzicht hebben ze het ergste aangepakt. En als ik me niet vergist zijn andere delen van de baan al ooit geretracked, onder andere de first drop en de turn-around meen ik.
Klopt! En een deel van die baandelen zijn gebruikt in de gevel van Valhalla!
LuukFantasy Dat weet ik, maar dan is het nog steeds geen botersoepel baantje
Hier nog een video over de retrack:
ze kunnen beter heel de track vervangen.. wat een onding..
Hoewel ik Taziker Engeneering Services zelf verder niet ken is het wel een typische familie Thompsons oplossing om een niet bekend bedrijf zo'n klus te laten doen. Scheelt veel centjes en ze hebben er een kleine promo van ook.
Ook dit jaar worden er weer trackdelen vervangen. Naar het schijnt zijn er 8 delen verwijderd en arriveren nu de eerste delen om de baan weer compleet te maken.
Onder het bericht met deze foto was ook nog de video geplaatst waarin het verwijderen van de originele delen te zien is.