- Bijgewerkt
Binnen twee weken ga ik voor het eerst naar Phantasialand. Nu vroeg ik me af of jullie goeie raad hebben! Wat zijn de must-do's? Wat kan je overslaan? Wat zijn goeie tips? Leuke plekjes om te eten? Laat maar horen, ik ben erg benieuwd!
Binnen twee weken ga ik voor het eerst naar Phantasialand. Nu vroeg ik me af of jullie goeie raad hebben! Wat zijn de must-do's? Wat kan je overslaan? Wat zijn goeie tips? Leuke plekjes om te eten? Laat maar horen, ik ben erg benieuwd!
Ik zal als eerst naar Fantasy gaan. Dan is het nog rustig en heb je de Winjas + Temple of the Night Hawk al gehad. Wat je kan overslaan: Wakobato. Hollywood Tour is nog wel eens leuk om te doen. Veel plezier!
Het hamburger restaurant bij chiapa's moet je zeker doen, zo ook het restaurant bij Taron en natuurlijk het restaurant van hotel Matamba, ik zal als eerste natuurlijk Taron pakken en je moet zekers niet: Chiapa's missen net zoals Black Mamba.. Het park is super! En ik geef je dan ook de tip ontdekt alles! Want je kan zo maar een attractie missen doordat het een enorm doolhof is soms.
Ik weet niet of het nog steeds kan (maar iemand hier op het forum kan het vast bevestigen of niet), maar voor openingstijd kon je al een aantal attracties doen zoals Maus au Chocolat, dat kan een hoop wachten schelen als het druk is
Regel van te voren een plattegrond en bestudeer die goed voor je gaat. Het park is zeer compact maar wel een doolhof. Je kunt op een dag bijna alles doen zolang je de weg maar weet. Nog een tip, mocht je een medewerker tegen komen die Alain heet en met een Limburgs accent praat, doe hem maar de groeten.
Ja je kan als het goed is maus au chocolat om half tien doen.
Zowieso qua ride is Taron en Black Mamba een must.
Qua eten is de echte Duitse curryworst bij de Imbiss in China wel redelijk traditie geworden
Phantasialand heeft een mobile app, die is uiteraard erg handig om van te voren even te installeren.
Veel plezier!
Taron in ieder geval (ook) wat later op de dag doen, 's ochtends lijkt hij tammer.
Naast Maus au Chocolat zit een leuk tentje waar je onder andere ijs kunt halen. Proef hier eens de Apfelstrudel met Vanillesaus en je bent in de zevende hemel..
Doe de Hollywood Tour. Dat is al genoeg. Pure Duitse kwaliteit.
Nog een tip. Eenmaal per jaar is er een speciale dag voor de bewoners van Bruhl. Dan is het echt loeidruk in het park.
Vraag maar raak. Wat wil je weten?
`Loop vooral even door de grotten van Chiapas heen! Vaak overgeslagen helaas.