Het staat er in het Engels inderdaad onder.. Vreemd, want de video heeft het heel specifiek over "Nieuwe dingen" zowel in het Duits als in de Engelse ondertiteling.
Maargoed.. inmiddels is de kat uit de zak en is het dus inderdaad 2 nieuwe attracties en een update van Ciao Bambini Piccolo Mondo
Een wild Swing is een leuke toevoeging.. En Portugal had wel écht iets nodig (park had in het algemeen wel wat infills nodig). Ik weet niet of ik fan ben van de locatie, maar we zullen zien hoe dat in realiteit gaat uitpakken.
The_Bullgod Krijgen we dan nog meer nieuwigheden voor 2027?
Op het einde van het aankondigingsfilmpje word inderdaad over "nog een aantal verrassingen" gesproken.
domo Piccolo mondo vindt ik opzich nog meevallen oke hij voelt oud aan maar heeft wel een bepaalde sfeer.
Die attractie is nog niet heel lang geleden aangepast. Dus eigenlijk wel gek dat hij nu al weer aan een upgrade toe is.
domo Denk zelf dat Schlittenfahrt Schneeflöckchen beter een update kan gebruiken.
Ja.. ik zal er ongetwijfeld wat cult-liefhebbers mee tegen de schenen schoppen, maar die attractie kan toch écht niet meer. Zoiets kan nog met moeite in een park als Schloss Beck ofzo. Ik denk alleen dat ze qua ruimte en thematiek redelijk weinig met die attractie kunnen.