Tsja.. ik heb de baan 1x gedaan en onderweg een dusdanige tik tegen mijn hoofd gekregen dat ik een paar meter track gemist heb (die tik was in de laatste raven turn, die halve inline twist daarna om weer boven de track te komen heb ik gemist. De remmen wel weer mee gekregen).
Nu sluit ik zeker niet uit dat er ongevallen zijn geweest met vooraf bestaande medische condities.. maar het artikel spreekt van meer dan een dozijn.. dat is opvallend veel en zal dus ongetwijfeld voor een veel groter deel aan de baan zelf liggen. Ik sluit overigens ook niet uit dat CNN overdrijft met de aantallen, zeker niet gezien de gehele toon van het artikel die ik niet als Neutraal zou bestempelen.
Ik hoop dat er een andere oplossing komt voor de baan. Wellicht een retrack of andere modificatie die de track soepeler kan maken, maar als er gemiddeld meer dan één ernstig ongeluk per jaar gebeurd, dan zou je als park jezelf toch ook wel achter de oren mogen krabben. Hier had Six Flags toch al véél eerder actie op kunnen ondernemen lijkt me.