Marvin Inmiddels is bekend geworden dat de naam van het kostuum atelier "Spiegeltje, spiegeltje.." gaat worden. Vandaag ben ik er even langs gewandeld om wat foto's te maken. De etalages zijn inmiddels gevuld en medewerkers waren momenteel bezig met het inruimen van de winkelrekken. Naast de verschillende kostuums is er ook een etalage met wat toffe ontwerptekeningen van Efteling figuren.
Tim Wow die etalage met oude Efteling prullaria en die schetsen. Prachtig ingericht en leuk extraatje voor de fans!!
Piet_Verdriet Ik ken het truukje nu wel. Een boel met het thema verbonden artikelen op een plankje. Dat zie je hier, bij Polles keuken en de uitbreiding, bij het Witte Paard, de Marskramer enzovoorts... Ik zie graag een keer wat originelers.
Tonnie Piet_Verdriet Ik mis je probleem hiermee. Ik houd er wel van dat de winkels verschillend zijn van elkaar of juist in thema waar ze bij horen, zoals Jokie's wereld met alles Jokie, bij Fabula de daarbijhorende souvenirs en nu dan Spiegeltje Spiegeltje, nee prima opzet!
broodje123 Piet_Verdriet Heb je ook wat postiefs te melden over de Efteling? Ik heb je werkelijk nog nooit iets positiefs er over horen zeggen, en wat is jouw favoriete park eigenlijk?
Mark Ik vind het er tof uit zien. Gauw eens in het echt bewonderen. Enkel jammer dat die vloer is blijven liggen. Nooit mooi gevonden.
Michael Ik vind ook weer een geslaagde update van de winkel hoor! Ik heb die afgeprijsde winkel nooit kunnen waarderen, dit past veel beter bij de Efteling!
Piet_Verdriet Tonnie Met het verschillende aanbod vind ik ook zeker niets mis. Alleen de aankleding van de winkels vind ik wat makkelijk. Zoals ik al zei: wat bij het thema horende spullen op een plank. Het ziet er oke uit. Maar ik zie liever eens wat originelers.
Piet_Verdriet broodje123 Ja hoor, ik prijs dan weer als één van de weinigen Symbolica de hemel in (op de laatste toevoegingen na dan). Favorieten zijn de Efteling en Disney. Maar kritisch zijn mag toch? Ik ben nou eenmaal een stuk Verdriet.
broodje123 Piet_Verdriet Oh sorry ik snap je wel maar de laatste tijd lees ik ubehaupt niet zo vele positiefs over de Efteling. Wat is jouw favo- attractie?
Tonnie Piet_Verdriet Maar zoals wat dan? Een hoop veranderingen op t moment worden in de verwachtingen een beetje gezien als hele grote vernieuwingen terwijl t imho vooral goede opknapbeurtjes zijn en zorgen er voor dat t park er straks hopelijk voor de grote uitbreiding gewoon weer fris bij ligt. broodje123 We zitten hier op een forum, daar mag je het eens en oneens zijn met elkaar. Wanneer iemand niet dezelfde mening heeft hoeft ie geen verantwoording af te leggen zoals het nu een beetje lijkt.