The_Bullgod Voor iedereen die de muziek van Ozzy Osbourne of Black Sabbath kent, lijkt mij dit wel een unieke tribute spookhuis, welke georganiseerd door het team van Halloween Horror Nights, gethematiseerd naar de hit Crazy Train. Vanaf 28 augustus zal deze te "zien" zijn in Orlando en 3 september in Hollywood. Hier nog de officiële aankondiging door Halloween Horror Nights: https://www.nu.nl/muziek/6404808/universal-eert-ozzy-osbourne-met-twee-spookhuizen-in-pretparken.html
Dream_wizard Als Ozzy fan zeg ik eerlijk: "Mijn hart huilt." Die man is net een jaar dood en nu al verkopen ze zijn legacy in een haunted house.... Weet niet of die het zo leuk zou vinden! Ook al zijn zen vrouw en zoon erbij betrokken, ik heb echt mijn twijfels.
The_Bullgod Dream_wizard Als Ozzy fan zeg ik eerlijk: "Mijn hart huilt." Je bent niet de enige die er zo over denkt. Maar helaas is dit "probleem" al veel langer bestaand. En gebeurd het bij veel meer beroemde artiesten.
Coasterfrenzy Dream_wizard Weet niet of die het zo leuk zou vinden! Met Ozzy weet je het maar nooit. Ik zou er ook niet van staan te kijken als hij zelf als acteur in zou gaan werken. (heeft hij ook al eens in een Madame Tussauds gedaan).
Dream_wizard Ja, maar toen was die nog niet dood, mag niet hopen dat er nu een scare actor komt die hem gaat spelen. Als Ozzy niet dood was had ik echt gelachen, op zijn leeftijd en in zijn toestand, maar nu vind ik het een jaar na dato echt niet waardig.