Afgelopen zondag had ik een bezoek gebracht aan Movie Park Germany, dit keer met halloween aangezien ik de smaak te pakken had na Walibi Holland en ik wel benieuwd was naar hoe ze het hier aanpakken.
Moet eerlijk zeggen dat het mij prima beviel, ben geen grote fan van het park ik heb Movie Park Germany altijd een net niet park gevonden. Maar toch pakken ze hun Halloween event lekker aan, helaas was het best wel druk in het park dus hebben wij gebruik gemaakt van de Speedy pass. Daardoor hebben we overdag rustig aan de attracties kunnen doen en in de avond de spookhuizen, deze hebben we bijna allemala gedaan behalve Campout en de twee betaal huizen.
Meteen bij binnenkomst ook de vernieuwde Area51 mee gepikt en de attractie ziet er weer als nieuw uit, daarna doorgelopen naar Nickland om daar de nodige rides te doen en ook de vernieuwde Excalibur. Ook deze ziet er weer goed uit en is een grote verbetering dan voorheen met al die mislukte tuinkabouters die er tussen stonden.
Daarna op naar de andere kant van het park met een stop bij Van Helsing en Star Trek via de Santa Monica Pier en de 2 martel werktuigen Bandit en MP Express ...au au au
Na wat te gegeten te hebben bij Van Helsing`s Club gingen de spookhuizen langzaam aan open en was het tijd om deze te gaan doen.
Hostel
Een lekker fout huis met weinig scares maar een hoop gore, zo ie zo vond ik dat er weinig scares waren in de huizen. Minpunt aan deze was wel het laatste stuk met de koelcel, dat was een beetje zo van ja oke...leuk..uitgang.
IT 4-D experience.
Gene spookhuis maar gewoon de samenvatting van de film IT (remake) maar dan als 4D...zou zeggen sla deze over het is niet de moeite waard tenzij je de film nog niet kent misschien. Ikzelf vond dit zonde van mijn tijd, aangezien ik de film al had gezien deze vrij saai vond en had afgezet.
The Slaughterhouse.
Dit is volgens mij een van de oudere huizen die elk jaar wel terugkomt, en gelukkig maar want dit vond ik best wle een goede.
Circus Of Freaks.
Nee sorry hier kan ik vrij kort over zijn en deze vond ik best tegenvallen.
Insidious Chapter 2
leuk huis van een film waarvan ik mij niet kan herinneren of ik die ooit gezien heb, en zo ja dan is het niet blijven hangen....maar goed wel een leuk huis waar we als laatste doorheen mochten voor sluitingstijd.
Project Ningyo.
Het nieuwste huis wat ze dit jaar hebben in de studio waar voorheen Deathpithal was?
Dit was ook een topper en heeft mij zeker verrast, leuk huis met veel interactie van de actors.
Halloween in Movie Park Germany is mij zeker bevallen en zorgt ervoor dat ik volgens jaar terug zal komen.
Ook heb een kleine video van de dag gemaakt.