Dream_wizard Dan zie ik nog steeds geen slagingskansen, voor een ver-edelde speeltuin gaan de Rotterdammers wel naar Plaswijckpark.
raymonvw Dream_wizard Zijn idee met het reuzenpad snap ik wel. Gewoon wat kneuterige dingen en sportschool enzo voor de vaste lasten, goed eten en wat entertainment om de toeristen van de cruiseschepen te lokken.
Progress raymonvw Ik vraag me toch af of dat gaat lukken… het ding ligt in een uithoek en voor wie maar één of twee dagen in Rotterdam is heeft de stad al meer dan genoeg te bieden.
raymonvw Progress Zoals vaak met dat soort dingen is dat ook een kwestie van netwerken en wat kun je afspreken met de rederijen. Wat kan je hun bieden voor service/gemak? En die pushen het dan wel naar de toeristen als ze interesse in hebben. Maar dat ik het idee wel snap wil inderdaad niet zeggen dat het zo uitpakt of werkt.
Amber Ik had begrepen dat de achtbaan verdwijnt reuzenrad en nog een aantal attracties. Als dit park ooit zal openen ga ik er dus niet heen geen achtbaan geen bezoek.
Coasterfrenzy Amber Tsja.. een los reuzenrad zie je wel in meer steden. Meestal meer een Tourist Trap dan écht de moeite waard. En een bowling/escape room/glowgolf/lasergame kun je waarschijnlijk ook om ergens in de buurt doen.
Progress In de interviewpodcast 'Zolang het leuk is' van Wilfred Genee is Hennie van der Most deze week te gast.