Kan het niet zijn dat Henny de Shuttle Loop uit La Feria Chapultepec Magico heeft opgekocht? Misschien zijn de opknapkosten misschien bij deze minder hoog zijn. Ookal zie ik dat niet zo snel gebeuren, aangezien deze zeer waarschijnlijk naar Indiana Beach gaat. Maar bij Henny weet je het nooit 🙂

Dave_coaster Waarom zou je een Shuttle Loop opkopen in Mexico, als je er al 1 heb liggen uit Japan in een loods in Duitsland?

Beide banen zullen vergelijkbare werkzaamheden moeten ondergaan voordat ze goedgekeurd kunnen worden in Nederland. Kosten blijven dus gelijk. Dus die Shuttle Loop, dat zie ik echt niet gebeuren helaas.

Maar ik denk wel dat naast deze Schwarzkopf is nog wel een extreme baan nodig om het beoogde publiek te trekken.

• scagen heeft hierop gereageerd.

Ik denk niet dat Henny op die manier redeneert. Dit is bij mijn weten al de meest extreme achtbaan die hij ooit heeft gekocht.

Dave_coaster Kan het niet zijn dat Henny de Shuttle Loop uit La Feria Chapultepec Magico heeft opgekocht?

Die zou ook gekocht zijn door Indiana Beach

The_Real_Infernape Ik ben niet zo thuis op kermisachtbaan gebied. Is er toevallig ook een overzichtelijke lijst te vinden zoals rcdb.com voor kermisachtbanen?

Op Coastercount staan wel alle kermisbanen. Daar zou dan eventueel ook deze baan op terug te vinden zijn als die van de kermis komt.

Dave_coaster Maar ik denk wel dat naast deze Schwarzkopf is nog wel een extreme baan nodig om het beoogde publiek te trekken

Nja ik ben benieuwd wat nou tegenwoordig het beoogde Publiek is, want wat ze nu in de kelder hebben gebouwd doet meer denken aan een partycentrum.

Ik denk dat deze achtbaan wel meer dan 20 jaar bij vd Most is opgeslagen, deze baan heeft in 1999 gestaan op het midden terrein van de kunstijsbaan deSmelt in Assen samen met een Autoscooter en de Blitzer, dit nieuwe pretpark is nooit opengegaan i.v.m geluidsoverlast .De jaren ervoor heeft deze achtbaan onder v.d Honing op de kermis gereisd.Dit was een klein model Wildcat met gele autootjes als New York taxi’s.

Waarom zou die zo'n oude achtbaan alsnog opbouwen? Die gast ziet ze echt vliegen! Achh het is een nieuwe achtbaan maar om voor dit type nou naar Rotterdam te reizen? Ziet het niet veel mensen doen.

Guy Dat vreesde ik al, vind coaster count niet zo overzichtelijk. Maar goed, ik betaal er niet voor dus fair enough. Thanks tho, ik zal dat lijstje toch maar een keer doorlopen

Dream_wizard het ding is ook dat dit niet het doel is van Hennie. Hij bouwt een groot alles-in-een partycentrum voornamelijk voor Rotterdammers. De achtbaan is alleen een extra stunt om het aanbod nog diverser te maken.

Dream_wizard Waarom ziet hij ze vliegen? Het is allemaal niet het nieuwste van het nieuwste maar is dat zo erg? Leuk project om te volgen. Ik denk dat dit nog best weleens kan gaan lopen daar in Rotterdam.

scagen Die kelder is echt enorm he, waarschijnlijk is het partycenter maar de helft, want die 850 meter lange glijbaan van 10 minuten komt er ook nog in.

Komt er dan toch nog een (de) achtbaan(en)?? Nice !.😎..!

Een Schwarzkopf Wildcat in Rotterdam. Dat is erg goed nieuws! Hopelijk komen er nog meer (Schwarzkopf?) flatrides bij die de moeite waard zijn. Het is wel eeuwig zonde dat die Shuttle Loop niet door gaat.

Een Schwarzkopf Wildcat is absoluut niet verkeerd, ga ik zeker een keer meepakken als ik in de buurt ben. Maar ik denk niet dat dit het park interessant gaat maken op de langere termijn.

SvenDonut Idd, die coaster is leuk, maar er zal meer bij moeten komen om dit parkje echt interessant te maken.
                  Maar voor mijn gevoel, doet Van der Most niet veel aan uitbreidingen en toevoegingen in de toekomst als zijn parken eenmaal geopend zijn.

Guy
                  Op Coaster-Count staan inderdaad alle kermisachtbanen, maar daar staat geen type bij of jaar van sluiting. Dus toch wel belangrijke informatie bij een zoekopdracht als dit.

Gerrie
                  En waarom denk jij dat het de baan is die van der Honing ooit gehad heeft?