Eduard ja, dat wel. Al viel het vooral in de categorie "leuke weetjes". De hamvraag is natuurlijk "wanneer gaat het open?". Het personeel was heel duidelijk: ook zij hebben geen idee of en wanneer het park open gaat. Ze gaven bovendien aan dat meneer van der Most nogal eens nieuwe inzichten heeft en dat een plan dus weer kan veranderen....

Deze hing op zijn kantoor. Zelfspot, mooi!

Voorbeeld van voortschrijdend inzicht: deze ijsbaan wordt een rolschaatsbaan. De theming blijft wel zoals die nu is.

Dit ziet er best aardig uit. Jammer alleen dat het geen schaatsbaan meer wordt...
Ik heb mijn ogen uitgekeken op de "glamping". Van golfplaten, pallets en beton worden 150 indoor hutjes gemaakt, verdeeld over meerdere verdiepingen . Eentje stond er al. Dit zie ik echt niet succesvol worden: de hutjes zijn inimini (ik zie echt niet hoe ze vier bedden in het "showmodel" kwijt kunnen) en wie wil hier blijven slapen? Het sanitair is overgenomen van een cruiseschip en de rest is zelf gefabriceerd. Hier moet nog heel, heel veel gebeuren.

Het hutje dat al klaar is.
Geen foto's van gemaakt, maar het theater is behoorlijk groot. Overgenomen van Andre Rieu, met effecten: het kan naar voren klappen begreep ik. Aan de stoelen wordt nog gesleuteld: het is de bedoeling dat je op de voorste rijen kunt eten, daar komen nog tafels. De achterste rijen zouden 4D effecten moeten krijgen.

Nog iets dat al af is: het poppentheater. Overgenomen uit het Land van Ooit. Noviteit: met behulp van AI zijn sommigen teksten aangepast. De verwijzing naar Balkenellende was inmiddels wat achterhaald...

Dit was dan weer leuk gedaan. Optioneel voor de deelnemers aan de rondleidingen.