Mark Het was niks, het is niks, en het zal ook nooit wat worden. Ik begrijp best dat je veel te kapitaalkrachtig moet zijn, wil je echt een tof stadspark bouwen, maar zou het de stad wel gunnen. Een schroothoop als deze moet je toch niet willen?
luckyrik28 eerst zien dan geloven. Maar een stadspark wat tot een uur of 11 open is met een leuke coaster voor night rides zie ik altijd wel zitten, en zeker als het half uur bij mij vandaan is.
RickMarkestein Ja er stonden vanochtend ook twee mammoet kranen klaar voor een hijs. Dus neem aan dat ze vandaag de as monteren.
Marvin Twee maanden na het beginnen met het overeind zetten van de steunpilaren word de as pas geplaatst. Hoe lang zouden ze dan nog gaan doen over alle spaken en gondels? Dit gaat echt nooit wat worden op deze manier.
Marvin Maar wat zien we dan op die foto van maanden geleden gebeuren toen de opbouw "in volle gang" was? 😅 Was die foto gewoon voor de show?
RickMarkestein Marvin Dat was de plaatsing van de supports, maar die hebben dus een hele tijd dubbelgevouwen op elkaar gelegen. Nu dus sinds gisteren zijn de eerste dus opgericht.
broodje123 Weet iemand hoe het nu zit met het plan voor de langste glijbaan ter wereld? We hebben er sinds 2017 niks meer van gehoord. Ben wel benieuwd hoe het gaat worden, want het ziet er beter uit dan ik dacht. Hennie van der Most zelf heeft gezegd dat er ook veel groen moet gaan komen, dus dan word het echt een stadspretpark.
Mister_Vox Dennis wil toch nog even hierop inhaken. Er staat dat de lift je van het speeldek naar attracties in de kelder brengt. Maar ik dacht dat origineel het plan was om de hele kelder te gebruiken voor parkeergelegenheid?
scagen Mister_Vox Ik denk dat je je niet heel erg aan een plan moet vasthouden met Speelstad Rotterdam 😅
Dave_coaster Het lijkt erop alsof er toch nog vooruitgang wordt geboekt op attractiegebied. Zo is er een schommelboot (lijkt het) gearriveerd op het terrein.
Dave_coaster Dit schommelschip is degene uit Walibi Holland (Hudson's Bay) Lijkt wel of ze de inboedel hebben overgekocht wat uit Walibi is verdwenen ook het reuzenrad bijv. https://www.looopings.nl/weblog/15608/Schommelschip-uit-Walibi-duikt-op-in-Attractiepark-Rotterdam.html
Dennis En de eerste achtbaan onderdelen lijken aangekomen? Iemand een idee om welke achtbaan het gaat?
The_Real_Infernape Hold up hold up, betekent dit dat we misschien toch een achtbaan in Nederland gaan krijgen dit jaar? De streak van 7 jaar is dan nog niet verbroken 🥳
broodje123 The_Real_Infernape Ik verwacht niet dat attractiepark Rotterdam nog dit jaar gaat openen hoor.
Guy The_Real_Infernape We krijgen sowieso een nieuwe achtbaan op de kermis. Een new gen Reverchon spinning coaster, of deze achtbaan open gaat of niet. Volgens @Simon op Twitter is het trouwens een Schwarzkopf Wildcat.
The_Real_Infernape broodje123 Fair enough, maar goed we gaan het zien. Guy Ik ben niet zo thuis op kermisachtbaan gebied. Is er toevallig ook een overzichtelijke lijst te vinden zoals rcdb.com voor kermisachtbanen?