Ik kan me herinneren dat EP ooit eens zo'n maisdoolhof had voor Halloween. Je ging eerst door een kermisspookhuis heen en kwam uiteindelijk in dat maisveld terecht.
Bijzonder was het wel, maar uiteindelijk stond er een hek rondom het gehele pad zodat mensen niet de mais in konden lopen. Zoiets is helaas nodig, maar ik hoop dat TVL hier vooraf over na denkt en de hekken al geplaatst heeft zodat deze een paar rijen diep in de mais staan.. het breekt anders de illusie behóórlijk.
Daarnaast waren de paden toen veel te breed om eng te zijn en was er eigenlijk zo goed als niets gedaan met dat maisdoolhof, op een soort Kamp in het midden na (dat wel cool was). Waarschijnlijk konden ze er ook weinig mee doen omdat de paden te breed waren en de hekken in de weg stonden.
Ik vind het ergens wel jammer dat ze het nooit opnieuw geprobeerd hebben met een versie 2.0, want het concept is gewoon goed en je kunt er echt wel leuke dingen mee doen, maar dan moet je wel even rekening houden met de fouten die bij de eerste versie gemaakt zijn.
Hopelijk hebben er medewerkers van Toverland dat destijds ook nog mee gekregen en hebben ze dit mee genomen in hun ontwerp.