Grumpmeister Ik ga mee, optie 1! Deze keer wel op de goede datums een hotel geboekt (in tegenstelling tot Bellewaerde vorig jaar) 🤣
John Even een reminder voor iedereen. Het is nu precies een maand voor de meeting plaats vind, maar de inschrijving en betaal-deadline is komende zondag al. Zorg dat je erbij bent als je nog twijfelt 🙂
Thijs82 Er is voor mij alsnog de mogelijkheid ontstaan om deel te nemen. 😃 ik ben er bij met optie 1.