Kangaroekelly80 Wie heeft er interesse om hier af te spreken om samen te proberen het vol te houden? Ik ben er bij 😎 https://www.toverland.com/attractiepark/activiteiten/toverfestival
Sinsin Kangaroekelly80 Ik ga heen en heb deze nog nooit gedaan. Zin om hem samen te beleven als we hetzelfde tijdslot kiezen?
Kangaroekelly80 Zelfs een spookhuis open gaafffff. Wie gaat er ook naar deze Toverland 25 uurs festival?
Timmie Ik zit zelf helaas met werk in de knoei (Defqon.1 is dan op het terrein aanwezig). Maar ik zit in een appgroep met collega’s die wel gaan. En die zijn laaiend enthousiast over dat het spookhuis opengaat.
Kangaroekelly80 Sinsin heb hem al in the pocket. Sluit je mee aan? Heb het 16u tot 16.15u tijdslot. Dan is er nog tijd genoeg om erna de parade te zien dacht ik als praktisch moment
Kangaroekelly80 Sinsin is het een idee om tel nrs uit te wisselen? (Kan dat ergens via hier ipv openbaar op dit topic) Dan kunnen we handiger afspreken dan zo
Sinsin Kangaroekelly80 Ik heb een email in mijn biografie staan die ik speciaal voor dit soort doeleinden gebruik waarop je me kan mailen om telefoonnummers uit te wisselen 🙂
Kangaroekelly80 Sinsin keislim... ga ik overnemen als je dat prima vind. Heb je een email gestuurd met nr
Kangaroekelly80 https://www.omroeppenm.nl/nieuws/hans-klok-terug-in-toverland-tijdens-25-jarig-jubileum-nooit-verwacht-dat-dit-zo-groot-zou-worden
Kangaroekelly80 cyberdalton ge,ellis. Mocht er iemand mee in de whatsapp groep willen van dit toverland festival stuur me een emailtje met je 06 nr dan zet ik je erbij 👍😎
MyronF Ik wil dit jubileum ook wel meemaken. @cyberdalton Je hebt mijn nummer, gooi me ook maar in de whatsapp groep.