Progress Mathijsdehaas-2002 Ik snap alleen niet zo goed waarom het snel uitverkopen überhaupt een probleem is? Ik snap dat mensen teleurgesteld zijn, maar dat ligt vooral aan het feit dat er maar een x-aantal personen kan worden toegelaten op de gekozen locatie. Niet zozeer of het binnen 5 dagen of 5 minuten uitverkoopt. Als een privépersoon de kosten maakt kan ik me daarnaast ook prima voorstellen dat je niet meteen groot-groter-grootst wil inzetten, dat lijkt me namelijk bijzonder onverstandig. Dat het populair is is geweldig, maar er zijn genoeg andere variabelen die nog roet in het eten kunnen gooien. Dan wil je niet meteen de grootste risico's nemen. Met dat in gedachte lijkt deze locatie prima geschikt voor een eerste editie. Maaaar, wat mij betreft, moet men ook gewoon kunnen accepteren dat je niet altijd en overal bij kan zijn.
Dat men allemaal (ongefundeerde) verwijten gaat maken, omdat men helaas naast een kaartje heeft gegrepen, is bijzonder kinderachtig. Dat een verkoop eerder begon lijkt me onwaarschijnlijk, hoogstens dat de 'wachtrij' eerder open ging, maar dat maakt uiteindelijk geen verschil. Als ze daarnaast kaartjes hebben achtergehouden moeten ze dat lekker zelf weten! Het is notabene hun eigen evenement, dan mogen ze toch zeker zelf bepalen aan wie ze kaartjes geven dan wel verkopen?