@Eftelbaas en @ProfSnape, ik gun jullie alle goeds met jullie vlogs en we hebben hier op Pretpark.club de policy dat je je eigen product mag plaatsen omdat het interessant kan zijn voor andere liefhebbers, maar ergens gaan we hier wel een streep trekken.
Ik snap dat een uur praten en een video's editten tijd kost maar als je het na het online pluggen negatieve reacties krijgt dan zal dat niet prettig zijn maar ik raad je aan om daar lering uit te trekken en je koest te houden.
De doelgroep die je hier bereikt zijn je potentiele volgers. Door kloon-accounts aan te maken, of mede presentatoren je bericht te laten verdedigen krijg je geen beter naam.
Als je iets meer tijd besteed had aan de openingspost en daarmee uitlegt dat jullie dit zelf maken en wat er allemaal in de content te vinden is dan bereik je daar meer mee dan fel uit de hoek te komen en alles goed praten.
Vragen beantwoorden is prima, maar iedere andere vorm van promotie of verdediging in dit topic zal resulteren in het sluiten van het bericht.