Mennoo_ MrRC Je hoeft niet een juiste bronvermelding te corrigeren voor een bronvermelding naar een of andere wordpress site van iemand die zelf net zo goed de foto's overneemt zonder juiste bronvermelding. Deze foto komt gewoon oorspronkelijk van de facebook pagina van PHL-infos, en die wordpress-site doet niks anders dan de laatste updates met foto's bij elkaar verzamelen, met ook wel enige vorm van inconsistentie in bronvermelding
Nickk Hey ik ben nieuw hier ik weet niet of dit hier hoort maar toch ga ik het proberen. Is er al iets bekend wat ze naar FLY gaan maken ?
Convival Nickk Nope, Phantasialand houdt haar projecten altijd behoorlijk goed geheim. Het is nog niet eens bekend of er een gebied plat gaat, al gaan we daar natuurlijk wel van uit 🙂
Nickk Convival het is wel echt zonde dat er steeds wat plat moet inplaats dat er wat bij komt. Ik zeg sloop: Wakobato Haal het water weg en bouw daar iets genoeg ruimte.
MrRC Mennoo_ Je hoeft niet een juiste bronvermelding te corrigeren voor een bronvermelding naar een of andere wordpress site van iemand die zelf net zo goed de foto's overneemt zonder juiste bronvermelding. Deze foto komt gewoon oorspronkelijk van de facebook pagina van PHL-infos, en die wordpress-site doet niks anders dan de laatste updates met foto's bij elkaar verzamelen, met ook wel enige vorm van inconsistentie in bronvermelding OK bedankt. Tof dat er weer bemande testritten plaatsvinden. Mss dat het betekend, dat we niet meer zo lang op een (soft) opening hoeven te wachten.
Jaspert Nickk vergunningstechnisch gaat die vlieger niet op. Er mag daar niks gebouwd worden. Wakobato is ook een volledig drijvende constructie om die reden. Die gaat dus wel blijven. Overigens staan de muziek en effecten naar mijn weten uit door klachten vd buren, dus dat is nog een gezellige 2e reden om daar niks te bouwen
Loekiloeki Er is toen door het park bewust gekozen voor Wakobato omdat deze attractie nauwelijks overlast kan veroorzaken. Het is volgens mij ook standaard dat deze attractie elke zondag gesloten is vanwege de zondagsrust. De relatie tussen Phantasialand en het merendeel van de omwonenden is alles behalve goed.
MrRC Loekiloeki Davy, op die 1e close up foto, zie ik een trap met een afdakje wat naar beneden gaat. Lijkt op een stukje van de wachtrij of een looppad. Wie denkt er ook zo over ? Of ziet iemand wat anders ?
Sander Mijn ex sprak een aantal weken geleden iemand die voor Vekoma werkt en de baan al gedaan had. Volgens hem was het een van de beste die die ooit heeft gedaan.... Hopen op een snelle opening, ik ben het wachten beu haha!
gjee Sander Dat is wel een beetje een opmerking in het kader van "wij van wc-eend adviseren wc-eend" natuurlijk 😉