Dus gaat die nog open dit jaar denken we? Zou wel wat zijn voor hun wintertraum. Even een nieuwe attractie openen

Ik denk dat ze dit jaar wel open konden gaan, maar dat ze 'm uitstellen naar volgend jaar. Zeer benieuwd hoe deze achtbaan gaat zijn!

Normaal moet Phantasialand het in het najaar natuurlijk hebben van de ‘1 maal betalen in t voorjaar, gratis terugkomen in de zomer / najaar’. Dit jaar heeft die actie wegens Corona het daglicht niet gezien.

Vanuit operationeel en marketing standpunt zou het dus nog niet zo heel gek zijn als de baan dit najaar nog opent, los gezien van of het ook mogelijk is. Als je ziet dat de boekingen / reserveringen inkakken en je niet aan de maximale capaciteit zit levert het namelijk direct iets op. Mochten die boekingen gewoon naar verwachting verlopen dan zou ik ook als park zijnde de nieuwigheid dichthouden totdat er ruimte is om er financieel de vruchten van te plukken 😃

Er wordt nu schijnbaar ook iedere avond tot laat nog gebouwd in het gebied. Het lijkt er op dat we in september nog een opening gaan zien.. 🙂

Ik ga er al lange tijd vanuit dat door Corona de opening is opgeschoven naar 2021.

Erik

Ik ook, maar waarom zou je in augustus overdag en middernacht aan een gebied werken dat in 2021 pas open gaat. Ik heb goede hoop dat we binnenkort een soft opening gaan krijgen van het gebied.

Op het forum van Coasterforce word gesproken over een insider die 7/9/20 als datum noemt ( eerst personeel en dan later de officiële opening ). De insider had het bij Crazy Bats ook al bij het juiste eind.

spannend hoor.

Gaaf, dan wordt het een leuke December maand, ik heb een missie 😃 Zal ook leuk zijn voor iedereen die hem dan al doet in oktober, november

• BAVI vindt dit leuk.

Nice! Ik ga begin oktober dus dit zou heel tof zijn 😃😃

BAVI hmmm, dan hoop ik ergens in september nog naar PHL te kunnen gaan mocht dit waar zijn.

• BAVI vindt dit leuk.

Dat word ergens een dagje vrij nemen om dit spektakel te gaan beleven......

• Zingo heeft hierop gereageerd.

BAVI ik heb al een ovb dag ingeschoten haha. Wauw als hij dit jaar open gaat, dat zou enorm onverwacht zijn.

Heeft PHL momenteel nog aanbiedingen lopen voor tickets?

The_Bullgod momenteel kom je alleen Phantasialand binnen met bij PHL gekochte online tickets op datum (of voor abohouders met reservering voor die dag, 1 reservering per maand). Hierbij gelden geen externe kortingsacties, maar de voordelige prijs online mag er ook zijn. De prijs online is ook afhankelijk per dag (doordeweeks bijv €33, terwijl weekend variëert tussen €42,50 of €52,50)

Correctie: Ik heb zelf verkeerd gekeken, blijkbaar zijn er nog wel mogelijkheden voor tickets waarbij je later ook nog moet reserveren voor een dag met reeds gekochte tickets.

Mennoo_ idd, deze online prijzen had ik al gezien en die €33 is zeker heel netjes.

Wat een geweldig nieuws! Het lijkt er dan toch echt aan te komen!

Kevrides plaatsten 11 september persopening op zijn instagram stories...

Hoe en waarom..geen idee

Laten we hopen voor hem dat als het waar is Phantasialand het niet ziet, aangezien dit nog nergens is aangekondigd zijn die niet zo happig op vroegtijdig uitlekken....

Ik ga de 14e ook vrij vragen haha