Vroeger had het echt wel internationale allures. Dus Ja: het was vroeger wel écht beter.
Ronald66 Wat mij betreft mist het park een echte top-attractie.
Maargoed: Wild Wild West was toen nog gewoon een goede coaster (een topper zelfs). Leathal Weapon behoorde tot de Must-Do coasters in Europa. Daarbuiten heeft het park eigenlijk nooit grote coasters gehad, en op die locatie gaan ze dat ook nooit krijgen. Maar de immersie was wel goed. Ook Bermuda Triangle en de Never Ending Story Rapid River waren toppers.
Intussen zijn de meeste attracties gewoon ingehaald. Het park heeft te veel rommel moeten opruimen (deels door het wegvallen van de IP's, deels doordat er vanuit Parques Ruïnes amper geld in de parken gestoken word om nog groots te kunnen zijn).
Ik kan me nog herinneren dat het bestuur van het park eerlijk toe gaf dat het park heropenen eigenlijk financieel onverantwoord was, maar dat ze tóch de gok gewaagd hadden, waarbij ze Nickelodeon toegevoegd hebben om mensen te trekken. En dat is juist wat het park toen gered heeft. Sinds de opening van Nickland is het park eigenlijk min of meer opnieuw begonnen met bouwen.. alleen: Iets afbreken en iets anders herbouwen (of iets volledig renoveren) is natuurlijk (veel) duurder dan iets uit het niets opbouwen. Dus tsja: Dan duurt het lang.
Onder PR zie ik het park ook niet de topper krijgen die het verdient. Ze hebben met Star Trek een poging gedaan, maar persoonlijk vind ik het park er ook niet beter op geworden. De baan staat lelijk in de skyline als je het park binnen komt (dat is nu typisch iets waar Vekoma wél op let als je hun de baan had laten bouwen). De baan staat eigenlijk maar op een kale vlakte. De borg-cube is niet eens een cube en is leeg van binnen. En het thema vloekt verschrikkelijk met de Bermuda Triangle, maar is verre van gescheiden daarvan (wat wel perfect mogelijk was geweest).. Maarja: Het moest natuurlijk allemaal goedkoop.. en het thema: Ben er met een trekkie geweest. Er zitten zo enorm veel fouten in het thema dat de lol er voor hem af was nog voordat we überhaupt in de wachtrij stonden.