RoelRoel Vind je zelf nou niet ook een beetje dat je overdrijft? Ik vind het zelf ook niet leuk maar zo duur is het nu ook weer niet.
Ik vind niet dat ik overdrijf. Op de rest van je veel te lange verhaal ga ik niet eens de moeite nemen te reageren, weinig zin in en denk dat dit weinig tot niets heeft te maken met een parkeerabonnement dat verdwijnt. En dat eeuwige vergelijken met vroeger is naar mijn inziens pas overdreven, we leven nu en niet 30, 40 of weet ik hoeveel jaar geleden.
Het parkeerabonnement verdwijnt en daar heb ik als pretparkliefhebber last van, niet om de kosten, maar omdat er verschillende redenen achter zitten waar ik fel op tegen ben. En als hiermee nu echt een milieuprobleem opgelost zou zijn, dan zou ik zeggen: Ja, perfect, meteen doen! Maar ik ga die 20 bezoeken Efteling vervangen door andere pretparken, dus ik als individu - en met mij vele anderen - blijven even vrolijk vervuilen.
Fijne dag gewenst en ik ga nu echt stoppen met deze discussie, er verandert toch niets.
Ps: De vegan-poffertjes zijn écht niet lekker…
Pps: De boeren en BBB en hun stemmers de schuld geven, schiet ook niet op, eerst eens zien of dat dit kabinet wonderen gaat verrichten, en die zijn geen haar beter.