Als ik dan een gok moet doen voor Wing, dan zou ik zeggen dat dit wellicht het station word. Je ziet in het midden iets van supports en wel héél erg veel ruimte links en rechts daarvan (voor de wings). Linksachter zie je twee aparte ingangen, eentje voor de linkse, de andere voor de rechtse vleugel. Voorin zie je dan weer twee aparte uitgangen; wederom voor Links/rechts.
Als ik dan een gok moet doen dan zou de lifthill achter het gebouw de "Trappen" omhoog gaan. Aan de voorkant van het gebouw zou dan een 90+ graden bocht komen vanuit de remsectie. De grote gaten in de grond kunnen wijzen op techniek daarvoor. De onderhoudsloods zou dan het tweede gebouw links hiervan (valt buiten de screenshot) kunnen komen.. al lijkt me dat wat krap worden, maargoed: Ik ben niet erg goed in het inschatten van dat soort dingen.
Ik kan er sowieso volledig naast zitten, maar dit zijn enkele aangrijppunten die bij een wingcoaster zouden passen. Of het dat daadwerkelijk word zou ik niet durven zeggen. Als dat inderdaad het geval is, vraag ik me af waar Energylandia het geld vandaan heeft, zeker nadat ze een Tilt Coaster hebben moeten laten schieten.