Er gaat al een tijd het verhaal dat de huidige Fietsenstalling vervangen gaat worden en de Efteling hier toch wel meer mee wilt doen. Gezien de duurzaamheidsambities is het natuurlijk ook heel gek dat je sinds een aantal jaar de fietsers naar een onbewaakt en rommelige locatie stuurt. Al past een bemenste bewaakte fietsenstalling weer niet geheel in de efficiëntere inzet van personeel plannen maar dat terzijde. (en daar zijn ook andere oplossingen voor).
Enfin. Ik kan over die plannen niet met een snelle zoektocht iets van een gerucht of bevestiging vinden, maar weet dat het in "Kleine Boodschap" er regelmatig over gaat en ik dácht dat ze hadden benoemt dat Fons hier ook iets over geroepen heeft (in een duurzaamheids inverview ofzo).
Maar dat is even uit mijn geheugen.
Edit: met het beluisteren van de nieuwsaflevering van deze week werd het ook benoemd dat de Efteling al eens aangegeven heeft dat de fietsenstalling aangepakt ging worden.
Kortom, deze aanvraag verbaasd míj niets, volgens mij hadden we deze aan kunnen zien komen als je de berichten een beetje volgt. Hopelijk weet iemand me aan te vullen.
Of het een voorbode is van meer op het LEM terrein klinkt aannemelijk, maar voor nu gooi ik hem nog even op duurzaamheid en het verbeteren van 'de wereld van parkeren'.