Michael Daarentegen vind ik het wel weer mooi bij het Grand hotel passen. Zover ik kan zien vind ik het stalen gedeelte van het geheel niet overheersen. Het lijkt erop dat alle bouwelementen gebruikt zijn in het ontwerp: Steen, staal, hout en glas. Ben alleen wel benieuwd wat de kleur van de baan zal zijn. Nu oogt het geel. En dat zou juist voor mij een doorn in het oog zijn.
Hook "Missie" lekker weglaten uit de benaming
Uiteindelijk noemen we 'Baron 1898' ook enkel en alleen 'de Baron'. Mensen roepen straks eerder: "Zullen we in Luminar gaan?". De volledige naam zal ongetwijfeld passen in het gehele thema.
Steven Ik ben benieuwd naar het achtergebied van de achtbaan.
Ja, ik dus ook. Er lijkt veel ruimte tussen het gebouw en de kurkentrekker. Misschien daar nog een heel themagebied?
Het lijkt me stug dat dit gebied kaal blijft of groen wordt.
John Zeker gezien de uithoek waar het in gebouwd gaat worden had ik meer gehoopt en verwacht dat één attractie. Temeer om te zorgen dat men de hele dag een trigger heeft om deze hoek van het park aan te doen.
Inmiddels weten we dat Efteling zich tegenwoordig focust op volledige themagebieden en beleving. Kan me haast niet voorstellen dat dit het is. Nu is dit het eerste concept wat er naar buiten gekomen is. En wie weet wat het budget nog gaat doen de aankomende drie jaar en wat er nog gaat veranderen aan het ontwerp.
Overigens vind ik de afscheiding van water dan wel weer grappig. Het lijkt een behoorlijk grote vijver. Er mist nog wat beleving. Maar inderdaad misschien achter het gebouw.