Simon ans hebben nu nog maar eenmalig per jaar de kans tijdens een fan event waarbij hij een paar uurtjes wordt open gegooid voor liefhebbers.
Jammer van de tickets, maar op zich doen ze nog steeds gewoon fan-service (al is het nu wat moeilijker). En daarvoor heb ik nog steeds respect.
Jos1986 Ik had hier zo veel geluk, dat wij met drie man waren en er komt een klasje kinderen aan met precies drie begeleiders. Ze hebben aan ons gevraagd of we even mee wilden helpen wat rondjes te maken zodat alle 24 kinderen er een rondje konden maken zonder al te lang te wachten 🙂
Jij blij.. toen ik er was mochten volwassenen er volstrekt niet in (zelfs niet mét kind).
Njit Alleen zijn sommige kiddies ook ëcht voor kiddies.
Ja.. zo'n Kiddy-Racer wordt gewoon verborgen. Overigens: Als volwassene kun je in principe zelfs zo'n kiddyracer nog doen als er anderen mee helpen om het bakje naar boven te duwen. De technisceh limit zit hem puur in de motor/ketting. En dan nog moet je dat ook niet te vaak doen want uiteindelijk verbuigen er gewoon dingen.
Rene17 Hetzelfde geldt voor die mini achtbanen zoals ze ook in de Karls parken staan.
Onlangs nog een filmpje gezien van een fan die zo'n ding voor zichzelf gekocht had. Hoe dat geleverd word is gewoon om te huilen overigens, maar dat terzijde: Uiteindelijk hebben ze twee volwassenen in/op het karretje weten te krijgen en dat ging.. maar net zoals bij een kiddyracer zie je dan onderdelen buigen die niet zo ver zouden moeten buigen. Gaat één keer goed, maar moet je zeker niet te vaak doen.
Overigens: Deze post is niet bedoeld als motivatie om het allemaal zélf te gaan proberen. Je merkt gewoon in alles dat het maar nét gaat. Daarnaast zit je in geen van de scenarios dusdanig beveiligd dat enige verzekering enige schade op zich zal nemen als het mis gaat (zowel beschadiging aan de installatie als beschadiging aan jezelf als je eruit donderd).
Echter: De meeste credits zijn gewoon zo ontworpen dat volwassenen er zonder problemen in kunnen (al is het soms met wat vouw-werk). Degenen waarbij dat écht niet kan zijn blijven de uitzonderingen. Meestal is het gewoon een beleidskwestie.