The_Bullgod Het levert jaarlijks enorm mooie plaatjes op, van pretparken in een laagje sneeuw. Plaats hier de foto's van deze taferelen. De Bobcat in Six Flags Great Escape in mooi laagje sneeuw.
domo Quepert Ook een laagje sneeuw in welke parken nog meer dan? Waar ik woon hebben we nog geen sneeuw vlokje gezien
John Klein rondje Efteling gedaan vandaag, met een laagje sneeuw. Al was het vooral slush en zorgen dat je schoenen niet nat werden 😂
Mark Het kleine parkje bij de Piramide van Austerlitz lag er mooi bij vanmorgen. Was echt een pak gevallen op de Utrechtse Heuvelrug.
Pretparkreizen Vandaag een rondje door De Efteling gewandeld. Hieronder een sfeer filmpje van deze wandeling.
Philosopher Wat een prachtige foto's vanuit een besneeuwde Efteling. Sommige zouden - naar mijn bescheiden mening - hoge ogen kunnen gooien tijdens een fotowedstrijd.
TheOnlyRealColonel Hier nog wat plaatjes van gisteren in de Efteling. Altijd al eens naar de Efteling(vooral het sprookjesbos) gewild in de sneeuw. Gister middag dan toch eens langs kunnen gaan en wat een plaatje!
JohnV TheOnlyRealColonel Zo te zien niet echt een meezing festijn bij Pardijn... maar wel hele mooie plaatjes! Bedankt 👍️
Japio Ik trok vanmiddag ook nog even naar de Efteling. Vanaf de eerste vlok wilde ik al gaan, maar het kwam er niet van. Wat een sprookjesland, zeker als de avond valt 🥰