Ik hoor en lees wel vaker klachten over attractiepark Slagharen. Ik ben ook actief op een paar facebookgroepen over Slagharen omdat ik al vanaf 1979 bijna jaarlijks in Slagharen kom en de laatste 10 jaar een abonnement heb. Eerlijk is eerlijk, ook ik loop nog weleens tegen dingen aan. Zo kwam ik drie weken geleden naar Slagharen om daar mijn zoons en mijn abonnement te verlengen. De actie "Black November" liep nog, en ik zou dus recht hebben op de 30% korting, én de €5 voor het verlengen van het abonnement. Dit bleek niet mogelijk om ter plekke bij guest service te regelen. Degene die er over ging was niet bereikbaar, en dus werd mijn emailadres genoteerd en zou ik er in de loop van de week over geïnformeerd worden. In de mail die ik ontving stond dat de storing was opgelost en dat als ik voor 2 december online het abonnement afsloot ik dan de Black November korting zou krijgen. De €5 korting voor het verlengen zou ik dan mislopen...
Ik heb er nog maar een mail achteraan gestuurd met onderbouwing waarom dit niet correct was én met het briefje van de aardige medewerkster van de Guest Service. De afspraak is nu dat als ik in december naar Slagharen ga ik een mailtje stuur naar info@ en dat ze dan gaan zorgen dat ik dat abonnement met 30% en €5 korting kan ophalen bij de Guest Service. Uiteindelijk dus goed opgelost, maar het lijkt wel alsof men daar een beetje langs elkaar heen werkt.
@Gucky: Ik weet niet of het nog steeds zo werkt, maar in de coronatijd moest ik mijn abonnement scannen met de QR scanner op de telefoon en kreeg ik een "booq" code waarmee ik kon reserveren. Het lijkt mij dan ook dat ze met die code zouden moeten kunnen zien of jij nog recht op bijvoorbeeld je abonnementspin of je gratis snack. Ik weet het zelf ook niet eens zeker of ik die gratis snack al gehad heb.