Ik vond zowel Fast and the Furious en King Kong echt de 2 Universal attracties die het wachten niet waard waren. Zelfs met de 5 minuten wachtrij toen ik er was. Het zijn capaciteitsmonsters dus dat is het enige waarom Disney het zou bouwen. Qua ervaring is het echt Disney onwaardig.

• Jules heeft hierop gereageerd.

ppc-anoniem-2 Ik vond zowel Fast and the Furious en King Kong echt de 2 Universal attracties die het wachten niet waard waren.

Ik vond juist die twee attracties nog wel uitgesproken van een ander niveau. Ik had voor allebei relatief lage verwachtingen en vond uiteindelijk King Kong nog best wel tof. Er waren genoeg echte dingen te zien, ik vond veel scenes kort en divers genoeg en het einde is gelukkig niet zo'n videotunnel. Omdat King Kong me daardoor best wel meeviel was Fast & Furious inderdaad wel een extra grote deceptie. Dat ding zou zelfs in een park van mindere kwaliteit nog misstaan, laat staan in Universal. Echt om te huilen zo slecht.

9 dagen later

We gaan dan nu toch echt de lucht in!

Yes! Super, nu snel doorbouwen!

'Disney' en 'snel' zijn helaas twee woorden die niet in hetzelfde woordenboek staan 😉

Maar mooi om te zien dat het niet stil ligt in ieder geval! Ik ben benieuwd naar wat het gaat worden, iets met het ritsysteem van King Kong / Fast and the Furious zie ik nog best wel gebeuren. Het park schreeuwt om capaciteitsuitbreiding dus laat maar komen 😃

Ben zo benieuwd hoe ze dit willen wegwerken naast de Seven Dwarfs Mine Train...

LuukSky Vergeet niet dat Seven Dwarfs al zo goed als compleet aangekleed is, op de maintenance gebied na. Rondom zit al volledige aankleding, dus ze hoeven niet zo heel veel aan te passen daar 🙂

Hjalmar Klopt, ik heb het in september met eigen ogen gezien.
        Het ging mij er meer over hoe je het Zootopia gebied ziet vanuit de Mine-train. Het viel me namelijk op dat je vanuit het treintje best goed op het braakliggende terrein en de Winnie de Pooh loods kon kijken.

18 dagen later

even op mute zetten en gewoon laten draaien dan zie je een klein beetje van de bouw.

• Niek vindt dit leuk.
        19 dagen later
        een maand later

Drone footage van Zootopia!

9 dagen later

Die kerel zelf is irritant als de nete, maar goed welke youtuber is dat tegenwoordig niet. Gelukkig geeft hij ons wel een mooi beeld van de voortgang van Zootopia.

4 dagen later

Check deze geweldige 720yun.com foto van Zootopia!

Mocht je zelf nog even willen kijken in het park vanaf een hoogte, volg deze link.

Wat een toffe link!
          Je kan meteen goed zien hoeveel vrije ruimte er nog is. Bijvoorbeeld naast Toy Story Land (voor een Midway Mania?)

Het Zootopia gebouw wordt groter dan ik dacht.

een maand later

Een onbekende bezoeker van Themeparkx.com heeft onderstaande foto geplaats van de bouw.

Toen ik er vorig jaar (pre corona) was, was bij de ingang een groot dranghekken wachtrij voor de controles. Zo te zien gaan ze hier iets permanents op maken.

24 dagen later

Een guest user heeft op ThemeparkX de onderstaande foto geplaats van de bouw van Zootopia.

2 maanden later

Kleine vordering rondom Zootopia, het lijkt erop dat dit nog best een groot gebied gaat worden met veel een stuk stad.

Link