Onze CoasterTracker is een tijdje online en het afgelopen jaar hebben we veel liefde gegeven aan de content. Om te vieren dat er inmiddels 50.000 achtbaanritjes ingevoerd zijn(!) hebben we iets leuks voor jullie: De Pretpark.club CoasterTracker-pin!
De pin is in een beperkte oplage beschikbaar en uitgevoerd in goud emaille waarbij het logo van de tracker prachtig tot zijn recht komt.

Die wil ik! Wat kost dat?
Voor €10,- inclusief verzendkosten* sturen we de pin naar je op!
Omdat we binnenkort ook 2 meet-ups hebben (komende zaterdag in Bommelwereld en 3 januari 2026 in Slagharen (details volgen)), kun je de pin ook daar krijgen. Dit scheelt ons verzenden waardoor de prijs bij afhalen op een van deze meetings €8,50 zal zijn.
Lees wel even verder, want we willen wel graag weten dat jij er eentje wil hebben.
(*) Prijs inclusief verzendkosten is voor Nederland. De meerprijs voor België is €0,75. Daarmee komt de prijs op €10,75 euro. Andere landen zijn ook mogelijk maar op verzoek beschikbaar. Stuur dan een e-mail naar team@pretpark.club
Hoe bestel ik de pin?
Via het bestelformulier onder deze reactie kun je de pin bestellen. Zodra je alle gegevens hebt ingevuld en het formulier verstuurd hebt, pakken wij de administratie op en sturen we een e-mail naar het opgegeven e-mailadres. In de mail zit een betaalinstructie en betaallink waardoor je makkelijk en snel de betaling kunt regelen.
Hoe ontvang ik de pin?
Kies je voor afhalen bij een meet-up? Dan krijg je hem uiteraard ter plekke samen met je badge op de meeting.
Kies je voor thuisbezorgen dan sturen we de pin naar je op zodra we de betaling hebben ontvangen. We zullen hem inpakken in een stevige envelop en sturen hem naar je op. PostNL zal er alles aan doen om de pin zo snel mogelijk bij je te bezorgen.
Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Maximaal acht weken nadat we de pin verstuurd hebben en zonder wederhoor, zullen wij de gegevens die niet langer noodzakelijk zijn weer verwijderen uit onze administratie.
Op = op
We hebben eenmalige badge van 100 pins laten maken. Op = op.
Omdat we zoveel mogelijk clubleden willen bedienen houden we het voorlopig op een limiet van 1 pin per forumgebruiker. Mocht je samenwonen met iemand anders, laat dat ons dan even weten via het bestelformulier en vul dan meerdere forumnamen in. Omdat het gewicht van 2 pins de 20 gram mogelijk overstijgt kost het helaas wel 2x verzendkosten.