Na jaren het op YouTube bekijken nu de stap gezet om met een groepje van 5 personen naar Toverland te gaan met Halloween.
We hebben er een leuk weekendje van gemaakt gezien het voor ons 2 uur rijden is. Op vrijdag hebben we in Volkel een Escape room gedaan, is overigens ook een aanrader (kamer 237). Waarna we verbleven op Landal de Schatberg.
In de avond zijn we naar het entertainment centrum ernaast geweest en hebben we een top avond gehad met een all you can eat buffet + bowlen en midgetgolf.
Zaterdag was het dan zover Halloween in Toverland. Eerst natuurlijk de hoodie scoren, wat een vet ding en zit super lekker. Ik was al vaker in Toverland geweest maar de rest niet of heel lang geleden. Leuk hoe de reacties dan zijn, dat blijft echt leuk om te horen hoe verbaasd mensen zijn over dit park.
Alles draaide lekker en de keuze om overdag veel te doen qua attracties is een slimme want in de avond is het lang aansluiten. In de middag gingen we dan voor het eerst een spookhuis doen Now your Mine.
Wat ontzettend gaaf, en eerlijk ik had zoiets nog nooit gedaan maar dit is echt een belevenis. Eng? Nou ik zou zeggen je schrikt, maar het is thematisch zo mooi dat je ook echt geniet van de belevenis.
Na deze spannende tocht, gingen we eten bij The Flaming Feather. Dit blijft een goed restaurant, goedkoop? Nee…. Maar wel goed eten en veel.
Na het eten naar de parade, ook dit is echt een moment waarvan ik dacht….. heb ik ooit wel eens zoveel mensen gezien in het entreegebied van Toverland? Gaaf dat dit park zo leeft!
In de avond hadden we nog 1 spookhuis, de locatie was op een oude boerderij. Het was fantastisch en compleet weer anders dan in de middag. Iedereen zit goed in z’n rol en zorgt ervoor dat het echt een belevenis is.
In de avond nog verschillende zones bezocht, en nog een nachtritje Troy als afsluiter. En oh ja wij stonden op de oude parkeerplaats dus we waren zo weg, was echt goed geregeld.
Het was een super fijn bezoek waar je duidelijk kon zien dat aan alles is gedacht.
Toverland blijft een park waar je duidelijk ziet en merkt dat het continu in beweging is qua ontwikkeling en dat maakt het zo leuk en interessant.